PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hey,

Ik heb een pc die niet meer opstart. Er staat Windows Xp op en als ik hem opstart vraagt hij of ik naar veilige modus wil gaan, veilige modus met netwerkondersteuning, veilige modus met ms-dos, of ik windows wil starten met de laatste werkende configuratie (meest recente) of dat ik windows normaal wil starten. Nu heb ik ze allemaal geprobeerd, maar geen van allen werkt. Hij start gewoon opnieuw op en komt weer bij hetzelfde scherm. Ook booten met een cd of diskette werkt niet, dan start hij weer opnieuw op en komt hij weer bij hetzelfde scherm. Wat moet ik doen?

dit werkt bij mij ook niet want ik moet booten met die XP CD alleen dat kan bij mij op de een of andere manier niet want dan start hij opnieuw op en komt hij weer bij dat scherm met veilige modus en normaal opstarten enz.:confused:

Dan ben ik uitgepraat, sorry misschien iemand anders?

Hetzelfde probleem.

het is inderdaad erg vervelend. kan helemaal niets meer.

Ik denk dat het een hardware probleem is. en dan of het moederbord of het geheugen ga nu zelf moederbord vervangen je hoort later wel of dit gelukt is.

Als je wil booten van de xp-cd , moet je ff een progje downloaden bij microsoft.

Let op voor home is een andere dan voor pro.

Je kan hem HIER downloaden.

Je moet wel 6 lege floppy's hebben als je hem uitpakt.

Succes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan