Ik heb een probleem met mn andere pc, hij start niet meer op. Gister heb ik een nieuwe brander geïnstalleerd, die gaf echter wat problemen, omdat de pc af en toe beleef hangen. Toen ik die brander er weer uit had gehaald, bleef de pc constant hangen in het Windows opstart scherm. Dus ik alle kabels nagelopen, en alles opnieuw bevestigd. Maar nu start ie helemaal niet meer op. Het power-ledje, wat normaal gesproken gewoon brandt, knippert nu alleen, en dat doet ie vrijwel meteen nadat ik m aangezet heb. Het beeldscherm blijft ook zwart.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn, en hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet.
Ow ja, een virus kan het niet zijn denk ik, want die pc heeft al 2 weken geen internet meer ter beschikking.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn, en hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet.
Ow ja, een virus kan het niet zijn denk ik, want die pc heeft al 2 weken geen internet meer ter beschikking.