pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpiper1984

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2004
mijn vader was op de computer bezig, de pc valt uit en hij start niet meer op .het lampje dat hij op stroom staat brandt ,maar als ik op de aanknop druk gaat er normaal een rood lampje branden dit doet hij niet en helemaal niks.
Mijn vader zegt dat de ventilator de laatste dagen raar deed, maar ik heb geen idee wat er mis is en of wat ik nu moet doen, ik zit nu op mijn laptop maar op de kapotte pc staat al mijn schoolwerk.

Kan iemand me helpen ??:(

"De" ventilator deed raar. Welke ventilator zou je willen weten.
Als ie helemaal niets doet is er vast iets van de hardware defect. Maar zonder info is het eindeloos gissen naar wát.
Ik zou er mee naar een deskundige gaan.

ik heb geen verstand van hardware en ik ga dan maar met de computer naar een deskundige ga, maar heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn ??
Heeft iemand een suggestie voor een goed computerbedrijf in Rotterdam ??

Als niemand je aan een adres helpt zou ik de gele gids bestuderen.
Je kunt evt. de OC-Shop (www.oc-shop.nl) vragen of zij iemand weten.
Wat het kan zijn? Kapotte processor bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
hij doet het weer

Ik heb een bedrijf in de buurt gevonden en het bleek een bekende van mijn vader te zijn, maar wat betreft de comp het was inderdaad de processor en die kennis heeft de processor vernieuwd voor een snellere en een ander moederbord erin gezet voor 125 euro en de comp is gelijk opgeschoond want de c:schijf was haast vol en ik heb nu de belangrijkste programma's opnieuw geinstallerd op de d:schijf.

Hopelijk help ik hier een ander mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan