pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirtyblonde

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Ik heb gister via www.download.com een mp3converter progammatje gedownload, er werd gemeld bij de installatie op nieuw op te moeten starten, dit deed ik maar tot mijn grote spijt start nu heel mijn computer niet meer op.

Iedere keer net voor het inlogscherm van XP hoort te komen, krijg ik een fractie van een seconde een felblauw scherm te zien, met witte letters die ik niet kan lezen omdat het zo snel weg is, en dan valt hij weer uit. Ik hoor dan wel dat hij ergens nog blijft draaien en stroom zuigt.. Hij doet dit opnieuw en opnieuw.

In alle soorten veilige modus opstarten werkt ook niet!

Ik ben al naar een computerhelpwinkeltje geweest, die vertelde mij dat het me 5 werkdagen duurde en 50 euro ging kosten.. Ze zouden dan een backup van mn bestanden makenen ze zouden alles opnieuw installeren..

Ik hoop dat het op een andere manier kan want ik heb
1. dat geld nodig en 2. ik moet dinsdag allemaal dingen op school inleveren.

Helaas heb ik geen andere pc tot mijn beschikking, ja nu toevallig omdat ik bij een vriendin ben. Als er iemand een tip of idee heeft mail het me anders even naar
dirtyblonde_@hotmail.com.. Natuurlijk mag je ook gewoon een reactie plaatsen :)

Ik hoop dat ik snel iets van julie hoor..

Groetjes Kirsten.

Ten eerste verwijder je Email adres als je geen rommel wil binnen krijgen,doe dat d.m.v aanpassen

Begin met opnieuw opstarten regelmatig op F8 te drukken tot keuze scherm,en ga naar Automaisch opstarten bij systeem crash uitschakelen en doe Enter.
Wat gebeurt er dan?

Je kunt ook systeemherstel gebruiken via F8 en dan een datum kiezen om het systeem terug te zetten ( of het laatst goed werkende systeem te kiezen).

bericht2

Als ik 'Automaisch opstarten bij systeem crash uitschakelen' doe, krijg ik de volgende melding:
STOP: c000021a [onherstelbare fout]
Het systeemproces Windows Logon Process is onverwacht afgebroken
met de status: 0xc0000135 (0x00000000 0x00000000)
Het systeem is afgesloten.

Systeem herstel kan ik niet gebruiken via f8, het staat simpel weg niet in het rijtje.
Als ik kies voor 'het laatst goed werkende systeem te kiezen', blijft het aangegeven probleem zich voortdoen :shocked: :mad:

De diskette drive heb je niet nodig.
Probeer eens te booten vanaf de Win. XP-cdrom en kies voor de optie R (repareren).

pc is weggebracht

nou laat allemaal maar zitten.........ik heb hem al weggebracht voor reparatie.
ik kon hem wel uit het raam gooien..

bedankt voor jullie tips.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan