dirtyblonde
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2005
Ik heb gister via www.download.com een mp3converter progammatje gedownload, er werd gemeld bij de installatie op nieuw op te moeten starten, dit deed ik maar tot mijn grote spijt start nu heel mijn computer niet meer op.
Iedere keer net voor het inlogscherm van XP hoort te komen, krijg ik een fractie van een seconde een felblauw scherm te zien, met witte letters die ik niet kan lezen omdat het zo snel weg is, en dan valt hij weer uit. Ik hoor dan wel dat hij ergens nog blijft draaien en stroom zuigt.. Hij doet dit opnieuw en opnieuw.
In alle soorten veilige modus opstarten werkt ook niet!
Ik ben al naar een computerhelpwinkeltje geweest, die vertelde mij dat het me 5 werkdagen duurde en 50 euro ging kosten.. Ze zouden dan een backup van mn bestanden makenen ze zouden alles opnieuw installeren..
Ik hoop dat het op een andere manier kan want ik heb
1. dat geld nodig en 2. ik moet dinsdag allemaal dingen op school inleveren.
Helaas heb ik geen andere pc tot mijn beschikking, ja nu toevallig omdat ik bij een vriendin ben. Als er iemand een tip of idee heeft mail het me anders even naar
dirtyblonde_@hotmail.com.. Natuurlijk mag je ook gewoon een reactie plaatsen
Ik hoop dat ik snel iets van julie hoor..
Groetjes Kirsten.
Iedere keer net voor het inlogscherm van XP hoort te komen, krijg ik een fractie van een seconde een felblauw scherm te zien, met witte letters die ik niet kan lezen omdat het zo snel weg is, en dan valt hij weer uit. Ik hoor dan wel dat hij ergens nog blijft draaien en stroom zuigt.. Hij doet dit opnieuw en opnieuw.
In alle soorten veilige modus opstarten werkt ook niet!
Ik ben al naar een computerhelpwinkeltje geweest, die vertelde mij dat het me 5 werkdagen duurde en 50 euro ging kosten.. Ze zouden dan een backup van mn bestanden makenen ze zouden alles opnieuw installeren..
Ik hoop dat het op een andere manier kan want ik heb
1. dat geld nodig en 2. ik moet dinsdag allemaal dingen op school inleveren.
Helaas heb ik geen andere pc tot mijn beschikking, ja nu toevallig omdat ik bij een vriendin ben. Als er iemand een tip of idee heeft mail het me anders even naar
dirtyblonde_@hotmail.com.. Natuurlijk mag je ook gewoon een reactie plaatsen
Ik hoop dat ik snel iets van julie hoor..
Groetjes Kirsten.