PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

biaram

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Berichten
66
Help van het een op het andere moment start mijn pc niet meer op. Althans de PC zelf start wel op en ik kom tot het 1e scherm waar ik kan kiezen voor F2 F8 en F11 alleen op die toetsen reageert de pc niet meer. Ook als ik de Windows CD erin doet start hij niet meer op vanaf de CD. Na het startscherm hoor ik de computer en daarna krijg ik een zwart scherm en houdt het verder op. Betekent dit het einde van mijn harde schijf????
 
Hoi,

Je zegt 'Ik hoor de computer ...'
Wat hoor je precies?
En nee, als je pc ook niet opstart met de Windows-CD en omdat je toetsenbord kennelijk niet werkt, heb ik niet het idee dat het je harde schijf is.
Het zou je videokaart kunnen zijn.
 
Ik hoor de ventilator van de pc dan hoor ik het trrrt geluidje waarna normaliter
windows op zal statren maar dan krijg ik een zwart beeld. Verder hoor ik geen piepjes of andere geluiden.

Ik hoop dat je me kunt vertellen waar het aan ligt zodat ik dit kan laten verhelpen en ik hoop echt dat het niet het einde van mijn harde schijf is.
 
Help van het een op het andere moment start mijn pc niet meer op. Althans de PC zelf start wel op en ik kom tot het 1e scherm waar ik kan kiezen voor F2 F8 en F11 alleen op die toetsen reageert de pc niet meer. Ook als ik de Windows CD erin doet start hij niet meer op vanaf de CD. Na het startscherm hoor ik de computer en daarna krijg ik een zwart scherm en houdt het verder op. Betekent dit het einde van mijn harde schijf????


Dat je toetsen niet reageren kan zijn dat je een toetsenbord met usb aansluiting hebt en deze niet is ingeschakeld in de bios.
Gewoon even een toetsenbord met ps2 aan sluiting proberen dan zou het moeten lukken.
Als je videokaart niet werkt zie je de melding van F2-F8-F11 ook niet namelijk dan heb je helemaal geen beeld.
 
Wat is een PS2 toetsenbord? En ik heb het ook al geprobeerd met een draadloos toetsenbord en daar reageerde de pc ook niet op.
Zijn er nog andere opties?
 
een ps2 toetsenbord is een toetsenbord met een gekleurt rond met pinnetjes in stekkertje
. | .
. .
. .

ong zo'n opstelling zoals hierboven
en usb zul je vast wel kennen
 
Dan is dat niet de oplossing want het is een toetsenbord met een PS2 aansluiting en ik heb het ook geprobeerd met een draadloos toetsenbord.
 
en dat draadloos is dat met PS2 of usb ?
en deze gaf het zelfde probleem ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan