Pc start niet meer op !

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluRay

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Hallo ,
Ik heb een groot probleem met mijn computer :
Alvast wat informatie
PC :
AMD ATHLON X2 64 DC 3800 +
1GB Ram 512 + 512 MB
Nvidia GeForce 7500 LE 512MB
Dual View Dus 2 Schermen .
En een Dualboot Windows XP PRO SP2 en Windows vista Ultimate .
Alles Werkt alleen xp werkt niet meer ik was aan het downloaden (een torrent Niks mee aan de hand )
Ik had ook me videokaart overgeklocked van 550 / 800 naar 650 / 900 De tempratuur was nog normaal 66 Graden .(in die tussentijd heb ik niet gegamed ) Ik heb em dus gisteren overclocked.
Ik heb daarna vandaag een soort van Stabiliteit test gedaan in Nvidia (N-Tune)
Alles ging goed hij was klaar ok :) ik blij Daarna Stond er ook nog dat ik me pci-e bus en Proccesor en memory en HDD nou meteen met z;n vier gedaan heb 10 min aangeklikt alles deed het maar toen bewoog de muis niet meer (Logisch heb alles aangeklikt:confused: Niet slim van me ! )
toen heb ik de pc uit gedrukt ( uitgedrukt: (Knop in gedrukt houden) ) Toen wou ik weer opstarten Toen liep me pc vast en vielen de 2 beeldschermen uit .
Veilige modus doet het ook niet .
als ik nu wil opstarten dan krijg ik een blauw scherm en start hij niet meer op , Het gaat dus om windows Xp ik heb de CD's Hier thuis liggen maar ik was net heel druk bezig en heb belangerijke dingen erop staan .
Ik kan wel in Vista (Werkt wel Normaal) en al me progamma;s met Serials staan daar dus als ik Windows opnieuw moet installeren moet ik weer alles opnieuw installeren en de Serials Thuis zoeken .:(:(
Dus ik SMEEK Please help me
Me Broertje is nu ook boos .
Vista start wel gewoon op .
En de Fout melding van het blauw scherm kan ik niet opschrijven ofzo want is binnen 0,8 MS weer weg om het zo te zeggen gewoon niet te zien.

Laatst bewerkt:
leuk he dat overclocken :)
ff zonder dolle.
vista start en xp niet lijk me dat er dan systeem bestanden beschadigt zijn
start een op met de vista dvd en repareer de boot sector eens eerst.
werkt dat niet clock dan alles eens terug een al gemeene reset van de bios en laad dan,
standaard waarden.
kijk dan of het spul dan weer draaid.
in xp kan je ook keizen voor laaste confugratie probeer dat ook als bove staande nog,
werkt.
werk de veilige mode van xp wel ?
ntune is trouwens een Kl**te programma om de overclocken.
beste is gewoon in de bios doen met stapjes van 1mhz per keer.
draai als test prime95

Laatst bewerkt:
Ik heb overgecloked Via Rivatuner alleen wou ik kijken voor de stabiliteit .
Dus in de bios heb ik niks gedaan Ik heb al
chkdsk /r
en Fixboot geprobeerd maar lukt niet denk dat ik windows Gewoon opnieuw erop zet
!

Bedankt voor je Reactie het is opgelost naar een herstel !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan