PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fluffspeare

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Berichten
13
Hey,

Ik heb 2, overigens beide waardeloze, computers. En was bezig de een met de andere om te wisselen. Toen ik het internet kabeltje erin wilde doen drukte ik per ongeluk het schijfje/blokje? daarvoor in de computer. Ik heb toen de computer kast open geschroeft en het schijfje/blokje terug geschroeft op de daarvoor bedoelde plaats, allemaal prima... alleen, nu start de computer niet meer op.

Hij gaat wel aan, alleen dan gebeurd er niks, het beeld blijft gewoon zwart. Hij maakt geluid alleen minder dan die normaal zou doen, alsof hij wel aanstaat maar gewoon niet verder gaat. Het is geen probleem met het beeldscherm want op deze computer doet hij het wel.

Dus ik vermoed dat ik met het openen van de computer kast, of toen het schijfje/blokje erin viel, ik iets losgemaakt heb. Maar mijn verstand van computers reikt niet zo ver en ik kan erin niks ondekken wat los zit....

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
Goedemorgen,

Ik zou de pc even open maken en even alle aansluitingen controleren en aandrukken en even kijken of je niks los ziet hangen.

Modag
 
Waarschijnlijk heeft hij kortsluiting gemaakt..

Heb hier zelf niet heel veel ervaring mee, maar ik zou inderdaad even kijken of alles goed zit.

Misschien even de stekker uit het stopcontact, kast openschroeven en even met een stofdoek ook alles afstoffen. Stoefdoeken doen wonderen :D

Succes!


~> Z0q :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan