PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

007baske007

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Berichten
102
Hallo,

Na eeen gesmolten zekering sprong de PC uit. Nu wilde ik hem weer opnieuw opstarten, maar nu start hij niet meer op.
Wat moet ik doen?
System recovery werkt niet meer, veilige modes ook niet, Als hij ongeveer op een kwart is bij het laadbalkje, start hij weer opnieuw op.

Iemand een idee?

Groetjes,

Bas
 
Je hebt reparatie software nodig (en een 100 euro kostend UPS, dat is een stroomvoorziening die de computer voedt met 230 Volt uit een accu bij korte stroomuitval en de computer kan afsluiten) Probeer Hiren's Boot CD. De kans is groot dat de kras over de eerste sporen van de schijf zit waar de bestanden worden geadministreerd en zo de schijf blijvend beïnvloed. Maak eerst backups van belangrijke bestanden die je nog benaderen kunt. Repareren is meestal het markeren van de slecht leesbare sporen en sectoren, een tijdrovend karwei. Sommige software is daar beter in als andere. Zoek op Internet naar schijfherstel en je vindt vele betaalde programma's hiervoor. Vaak kan je een uitprobeer versie downloaden en als image naar een CDRom branden. Tijdens het eenvoudig repareren van een schijf door Windows kunnen alle bestandsnamen veranderen in vreemde tekens en ontoegankelijk worden. Vaak gaat een hele partitie verloren voor toekomstig gebruik.
 
Gemaakt!

Hallo,

Ik heb UBCD gedraaid(ultimate boot disk) en nu is hij gemaakt.
Bij de sectortest vond hij een beschadigde sector, en hij kon hem maken!!

Bedankt allemaal!!

Bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan