Pc start niet meer op :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pitfire

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
145
Als ik probeer mijn Pc op te starten komt er een keuze menu'tje waar ik kan kiezen uit:
1. Pc opstarten in veilige modus
2. Pc normaal opstarten
3. Pc opstarten in laast bekende goede instelling

Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar bij allemaal blijft er maar één streepje linksboven in de hoek knipperen :shocked: Verder start de computer helemaal niets op.


Heeft iemand een oplossing :eek:
 
Op de pc waarop je nu werkt naar Microsoft te gaan en daar alles te lezen over het gebruik van de repairconsole.

Daarnaast en da's wel jammer, schrijf je niet in je vraag hoe het is gekomen dat de pc niet meer wil opstarten. Dergelijke problemen ontstaan zelden "zomaar", er is altijd "iets" aan voorafgegaan en als jij ons deelgenoot zou kunnen maken wat dat "iets" mogelijk zou kunnen zijn, dan wordt de probleemoplossing wellicht iets gemakkelijker.
 
Op de pc waarop je nu werkt naar Microsoft te gaan en daar alles te lezen over het gebruik van de repairconsole.

Daarnaast en da's wel jammer, schrijf je niet in je vraag hoe het is gekomen dat de pc niet meer wil opstarten. Dergelijke problemen ontstaan zelden "zomaar", er is altijd "iets" aan voorafgegaan en als jij ons deelgenoot zou kunnen maken wat dat "iets" mogelijk zou kunnen zijn, dan wordt de probleemoplossing wellicht iets gemakkelijker.


Spyware denkik

Ik was een bestandje aan het downloaden toen die opeens vast liep. hierna kreeg ik hem niet meer aan de praat :(
 
Die link werkt hier prima. De machine waarop je nu werkt zit toch niet in hetzelfde netwerk als de "geïnfecteerde" (?) machine (hoop ik voor je) ?
 
Die link werkt hier prima. De machine waarop je nu werkt zit toch niet in hetzelfde netwerk als de "geïnfecteerde" (?) machine (hoop ik voor je) ?



ahum:shocked:

Wat als het wel zo is:(
 
Als je de boel straks weer op orde hebt, download dan dit gratis tootlje en gebruik het regelmatig. Interessant om problemen zoals jij die nú hebt te voorkomen, is het resident laten draaien van de met dat tooltje meegelverde "Teatimer". Dat waarschuwt je voor goedbedoelde, maar óók voor kwaadbedoelde pogingen van software om iets aan het register te veranderen. Zónder toestemming van jou gaat het feest dan niet door.
 
Laatst bewerkt:
ahum:shocked:

Wat als het wel zo is:(
Koppel 'm onmiddellijk af, zéker als je bestandsdeling aan hebt staan in het netwerk..................!!!

Na afkoppeling eerst op spyware en op virussen controleren!
 
Laatst bewerkt:
als ik het goed begrijp heb ik dus een windows xp cd-rom nodig,,
Ik ben bang dat ik die zo niet kan vinden,, als ik die uberhaupt nog heb:confused:
 
Is niet persé letterlijk nodig / is nodig, zolang de sticker van de licentie maar op de kast zit, dan kun je met een geleende / gedownloade schijf van XP de repairconsole installeren.
 
Als je de boel straks weer op orde hebt, download dan dit gratis tootlje en gebruik het regelmatig. Interessant om problemen zoals jij die nú hebt te voorkomen, is het resident laten draaien van de met dat tooltje meegelverde "Teatimer". Die waaschuwt je voor goedbedoelde, maar óók voor kwaadbedoelde pogingen van software om iets aan het register te veranderen. Zónder toestemming van jou gaat het feest dan niet door.

Hartstikke bedankt:thumb:

Alleen de vraag is hoe ik hem weer aan de praat krijg :eek:
 
Met een geleende / gehuurde / gestolen / gedownloade CD van XP (misschien), anders een format, maar dáárvoor heb je toch weer die XP CD nodig..................
 
Status bij mij thuis: Druk, heftig, zenuwslopend :p

Maarja ;P

Ik heb hem de computer van het netwerk gegooit en ben nu aan het scannen op deze computer :)


Alvast hartstikke bedankt voor de snelle reacties:thumb:
 
Met een geleende / gehuurde / gestolen / gedownloade CD van XP (misschien), anders een format, maar dáárvoor heb je toch weer die XP CD nodig..................

Het blijft denkik nog een gewoon legale Cd maar ik denk dat ik die niet meer heb :(
 
Sterkte!

Één troost is er misschien voor je. Het hoeft niet persé een virus en / of spyware te zijn. Het kan ook een heel naar, maar verder onschuldig disfunctioneren van Windows zijn door die download.
 
Sterkte!

Één troost is er misschien voor je. Het hoeft niet persé een virus en / of spyware te zijn. Het kan ook een heel naar, maar verder onschuldig disfunctioneren van Windows zijn door die download.

Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, maar hoe onschuldig het ook is 'Hij doet het nu niet' :eek:
 
Aardige techneuten helpen je altijd :p

Even iemand die er verstand van heeft erbij laten komen en binnen 6 uur ;) doet'iet weer


Harstikke bedankt allemaal :thumb:
 
Veel te veel spyware :confused:

Hij is tevens niet gemaakt maar windows is opnieuw geinstalleerd. Nadat hij een cd had gevonden en mijn computer via de CD en het bios menu helemaal had schoon geveegd deed de pc het nog niet :(
Hij wist geen andere oplossing dan Windows opnieuw installeren:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan