Goedemorgen,
Ik heb sinds zondag last van een pc die niet meer door start.
Ik was een game aan het installeren en na de installatie werd de DirectX geupdate.
Nadat hij daarmee klaar was kreeg ik een venster dat de pc opnieuw moest opstarten.
Toen werd hij netjes afgesloten maar gaat vervolgens niet goed meer aan!
Nouja hij gaat wel aan ( alle fan's gaan draaien, moederbord ledjes branden ) maar k krijg totaal geen beeld meer.
Verder viel het me op dat het ledje van power aan de voorkant van de kast nu knippert en de dvd-speler constant aan het laden is ( terwijl er geen dvd of cd-rom in zit )
Ook hoor k nu de piep die je normaal na 2 seconden hoort nu ongeveer 1 minuut later.
En blijven de fans op volle kracht blazen terwijl deze normaal na de piep veel langzamer gaan draaien.
Lijkt er dus op dat een onderdeel het heeft begeven, ik heb er dan ook 3 jaar veel plezier van gehad.
Ik wil graag vervangen wat er kapot is maar ik weet niet waar het aan ligt.
Iemand een idee of mogelijke oplossing? Alvast bedankt :thumb:
Systeem eigenschappen die ik zo weet:
Moederbord: Sapphire PI-A9RX480
Geluidskaart: Creative Sound Blaster Audigy SE 24bit
Processor: AMD 64 nog wat.
Verder 2 plankjes geheugen en een videokaart.
Alles is +- 3 jaar oud behalve de geluidskaart.
Ik heb sinds zondag last van een pc die niet meer door start.
Ik was een game aan het installeren en na de installatie werd de DirectX geupdate.
Nadat hij daarmee klaar was kreeg ik een venster dat de pc opnieuw moest opstarten.
Toen werd hij netjes afgesloten maar gaat vervolgens niet goed meer aan!
Nouja hij gaat wel aan ( alle fan's gaan draaien, moederbord ledjes branden ) maar k krijg totaal geen beeld meer.
Verder viel het me op dat het ledje van power aan de voorkant van de kast nu knippert en de dvd-speler constant aan het laden is ( terwijl er geen dvd of cd-rom in zit )
Ook hoor k nu de piep die je normaal na 2 seconden hoort nu ongeveer 1 minuut later.
En blijven de fans op volle kracht blazen terwijl deze normaal na de piep veel langzamer gaan draaien.
Lijkt er dus op dat een onderdeel het heeft begeven, ik heb er dan ook 3 jaar veel plezier van gehad.
Ik wil graag vervangen wat er kapot is maar ik weet niet waar het aan ligt.
Iemand een idee of mogelijke oplossing? Alvast bedankt :thumb:
Systeem eigenschappen die ik zo weet:
Moederbord: Sapphire PI-A9RX480
Geluidskaart: Creative Sound Blaster Audigy SE 24bit
Processor: AMD 64 nog wat.
Verder 2 plankjes geheugen en een videokaart.
Alles is +- 3 jaar oud behalve de geluidskaart.