Een van de oudere pc's start niet meer op. Na het opstartscherm met de blokjes krijg ik de mededeling dat het bestandssysteem op C: wordt gecontroleerd. CHDSK is bezig met het controleren van bestanden, indexen en tenslotte security decriptors (?) waarna weer het opstart scherm komt en het bestandssysteem weer wordt gecontroleerd. Dit gaat eindeloos door. Start ik in veilige modus, dan krijg ik in het DOS-scherm iets waar ik alleen de term harddisk kan ontwaren. Tenslotte krijg ik een blauw scherm met de melding PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.
Ik heb de pc al opnieuw geïnstalleerd. Kreeg daarbij de melding dat setup geen vasteschijfstation in uw computer kan vinden en heb een soort opstartdisk moeten maken via de cd van het moederbord en tijdens het laden F6 te drukken. Wat kan er mis zijn met deze pc?
Alvast bedankt voor de hulp!
PS: een dergelijke thread ook bij Nucia geplaatst. Als het niet de bedoeling is op twee plaatsen om hulp te vragen, dan mag hier een slot op.
Ik heb de pc al opnieuw geïnstalleerd. Kreeg daarbij de melding dat setup geen vasteschijfstation in uw computer kan vinden en heb een soort opstartdisk moeten maken via de cd van het moederbord en tijdens het laden F6 te drukken. Wat kan er mis zijn met deze pc?
Alvast bedankt voor de hulp!
PS: een dergelijke thread ook bij Nucia geplaatst. Als het niet de bedoeling is op twee plaatsen om hulp te vragen, dan mag hier een slot op.