pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Officieel mag je alleen ongebruikte producten terug zenden volgens de wet koop of afstand, maar ik geloof dat webwinkels van computeronderdelen daar wel enig coulant in zijn. Wel ben je dan eenmalig verzending naar Alternate toe kwijt ;)

Hoi,

Je kan zien waar ik woon links in beeld beetje in de buurt? En anders zou ik in de plaatselijke pc winkel eens de voeding laten testen.

nee sorry, ik woon in dordrecht..maar ja ik kan wel even langs de computer winkel gaan ja..normaal zou ik dat niet zeggen maar deze keer hoop ik echt dat de voeding kapot is:P en niks anders..een voeding moet ik toch wel hebben voor zo'n 50 euro? van earocool bijvoorbeeld?

Hoi ,

Merk zegt me niks maar voor 50 euro moet het lukken ik zou geloof ik voor deze kiezen in ieder geval een prima merk en goedkoper als 50 euro

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit, bedankt:) mijn neef is ergens deze week weer thuis en ik hoop dan even zijn voeding te kunnen lenen.. ik heb nog wat op internet gezocht en het kan ook voorkomen dat er kortsluiting is ( dit lijkt mij niet want ik heb het mobo niet verplaatst ) maar het kan ook door de bliksem of storm enz zijn.. en er is onlangs best een zware storm geweest en mijn pc staat op een gewoon stopcontact zelfs in een stekkerdoos.. kan dit er iets mee te maken hebben? en is het wel slim om de pc in een stekkerdoos te hebben?

Hoi,

Kortsluiting lijkt me niet zoals je al zegt je hebt het moederbord etc. niet veranderd en als de bliksem was ingeslagen dan had er volgens mij bij je thuis wel meer uitgeslagen.En ja een geaard stopcontact is wel beter maar ik moet zeggen hier is dit ook niet het geval.

ja daar heb je ook wel weer gelijk in.. ik ben geen architect ofsow dus ik weet niet hoe het met een blikseminslag precies gaat maar ik dacht misschien dat het dat ene stopcontact of die ene groep zou kunnen raken..we hebben maar 2 geaarde stopcontacten in heel het huis..

net even de voeding eruit gehaald en opengemaakt om goed stofvrij te maken en toen aangesloten op alleen het moederboord en nog steeds hetzelfde..:( het lampje van mijn moederboord brand wel gewoon groen ( of hij heeft niet genoeg tijd om een rood lampje etc te maken ) mijn neef komt dalijk als die tijd heeft met zijn voeding en dan zullen we het wel zien..

helaas, voeding van neef geprobeerd en het werkte niet..:( nog verdere ideeën? ik hoop dat mn videokaart,harde schijf en dvd lezers het gewoon nog doen, dan koop ik maar een upgrade kite op alternate, of iemand heeft nog een idee?

Hoi,

Goh wat jammer neef alleen voeding bij zich of ook nog andere onderdelen?

nee alleen de voeding..waar denk je dat het nog meer aan kan leggen dan?

Hoi,

Ja ik had echt mijn geld op de voeding gezet als ik moest wedden, ik durf niet te zegeen waaraan maar zo kan je eventueel wel kijken welk onderdeel wel bv je zou je videokaart bij hem kunnen proberen en zo voort

ja is mogelijk, waar kan ik de onderdelen in doen met transport? gewonnen in een kartonnen doosje?

Laatst bewerkt door een moderator:
hahahah, op die manier had ik nog niet gedacht:p maar ja dat is wel het makkelijkste ja..

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi:d,

ik zat vannochtend nog wat te lezen op wat engelse sites voor mijn probleem en ik zag iemand die het zelfde probleem als mij kon verhelpen door even de cmos batterij eruit te halen voor 10 minuten, dus ik dacht tjaa wat kan het kwaad.. dus ik de cmos batterij eruit gehaald en ja hoor ik doe hem er weer in na 10 minuten en hij doet het weer...:D nu is wel het probleem als de stroom even ervanaf gaat moet ik opnieuw de cmos batterij eruit halen..:( maar dat is nog niet het ergste ik denk dat ik iets fout heb gedaan met het schoonmaken van mijn voeding, de fan draait niet meer:( dus ik ga een nieuwe voeding halen maar iemand nog een idee wat ik aan die cmos batterij kan doen? ik heb geen zin om iedere keer dat batterijtje eruit te gaan halen..

en Modag en K1pje alvast bedankt voor alle hulp die jullie mij gaven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan