PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Hallo,

Op het werk hebben we vd week nieuwe bureaus neer gezet, hierdoor zijn de computers tijdelijk even losgekoppeld.
Vanochtend ging mijn computer opeens niet meer aan, mijn beeldscherm wel.

Ik heb alle stekkers in de (wij noemen het disc maar dat zal wel niet zo heten..) gecontroleerd en die zitten gewoon goed. De computer begint na ongeveer 2 seconden nadat je op de 'aan' knop hebt geklikt behoorlijk hard en irritant piepen..

Weet iemand hoe we dit op kunnen lossen? Het betreft een Medion Multimedia PC met windows 8 ... Nog geen 4 maanden oud..

Alvast bedankt!

je krijgt niets te zien in beeld? Hoe klinken de piepjes? Die piepjes zijn namelijk een code van lange en korte piepjes die meer informatie geven over het probleem ;)

nee het beeldscherm blijft zwart met daarin een wit rechthoekje met : no signal. Hoe de piepjes klinken... hoog, duren ong 1 tot 1,5 sec per stuk ongeveer; tuuu tuuu tuuu. De piepjes duren even lang en de tijd die ertussen zit duurt ook even lang.

Klinkt een beetje vaag maar ik heb geen idee hoe ik het anders moet uitleggen, op kantoor hebben we namelijk geen geluid op de computers, ik zit nu op een computer van een collega die er vandaag niet is, dus kan niet op internet de piepjes vergelijken en koppelen aan een probleem...

drie lange piepjes is waarschijnlijk een probleem met het werkgeheugen. Aangezien de pc nog niet zo oud is, adviseer ik je gebruik te maken van je garantie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan