PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

carduel

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2011
Mijn PC is plotseling helemaal op zwart gegaan en wil ook niet meer opstarten. Er brandt geen enkel lampje meer en er is ook geen geluid meer te horen.
Is dit een fatale crash of kan er hopelijk nog iets aan gedaan worden?
Mijn externe schijf met veel recente back-ups is er ook op aangesloten!
Mijn laptop, waar ik nu op werk, had ik lang niet meer gebruikt en de bestanden die hierop staan zijn zodoende niet meer up-to-date!

Wie weet raad, ik ben erg onthand!!
Carduel, 80+-er

Hij stond aan als ik je goed begrijp? Is het een desktop/laptop. Iets meer vertellen, gaat dat?

de externe schijf is usb aangesloten? ik bedoel, je kunt die omkoppelen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou beginnen met er even een andere voeding op aan te sluiten, grote kans dat daar het probleem vandaan komt.
Wanneer de voeding stuk is kun je die voor een paar tientjes vervangen.

Overigens, niet per ongeluk de hoofdschakelaar aan de achterkant van de PC uitgezet hoop ik. Wanneer die uit staat kun je aan de voorkant op de aanknop drukken wat je wilt maar er gebeurd niets.
Je zou niet de eerste zijn bij wie bij het schoonmaken per ongeluk en ongemerkt die schakelaar is om gezet.

Beste JANBAKKER4224,

Ik heb 2 berichten samengevoegd van je. Indien er nog niemand heeft gereageerd op je laatste bericht kun je hiervoor de knop "bericht aanpassen" gebruiken om nog informatie toe te voegen. Zo heb je netjes alles informatie bij elkaar staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan