PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veer94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2014
Hey

Ik heb in juni een ASUS F200M gekocht. Gisteren klapte ik mijn laptop dicht. Echter, toen ik na een tijd terugkwam, wou deze niet meer opstarten(hij zegt helemaal niets meer). Er brandt ook geen lichtje als ik de oplader insteek.

groetjes

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ben zo vrij geweest om je vraag naar de laptop sectie te verplaatsen .Succes met je vraag :thumb:

Haal de accu er eens uit en start op en houd de aan knop gedurende 20 sec. ingedrukt.
Nu opstarten op netstroom.
Start ie op?

Ik kan de accu er niet zomaar uithalen (moet eerst vijsjes eruit halen),maar ik zal eens proberen!

Hoi,

Kijk even of je dit zonder garantie perikelen kan doen hem open maken anders zou ik hem even voor garantie aanbieden bij de winkel.

het heeft even geduurd voordat ik de laptop ope:)n kreeg, maar is gelukt, hij start weer op,bedankt! :)

Nu ken ik niet alle laptops meer, maar waarom zou je een accu niet er even eruit kunnen halen zonder garantie verlies.

Het is wel teken aan de wand Veer94.
Houd het in de gaten.
Breng de laptop anders onder garantie weg.
Dit zou immers niet mogen.

Omdat de onderkant er af geschroefd moest worden, het is niet een losse accu en lijkt mij dat dit problemen kan geven zeg niet dat het zo is maar kan ik zou het eerst uit gezocht hebben;)

dat kan ik me niet voorstellen.
Je zou dan immers niet eens geheugen kunnen vervangen dan wel bijplaatsen.

Hoi,

denk dat het wel los zal lopen maar was meer om even aan te geven om dit even te bekijken en niet zomaar open te maken dat was meer de tip die ik aangaf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan