Hallo,
Ik heb hier een pc die niet meer wilt opstarten. Als ik op de power knop druk draaien de fans even, na 3 a 4 sec gaat het fan van de cpu aan, en enkele seconden later stopt alles, en start het terug opnieuw op.
Ik krijg niks op het scherm.
En dit is ook zo wanneer alles uitgeschakeld is.
Aan het moederbord ligt het niet, ik stak er een identiek hetzelfde ander mobo in en alles blijft hetzelfde.
De psu heb ik uitgeprobeerd op mijn pc en deze werkt, voltages kloppen ook.
Zou het een totaal defecte cpu kunnen zijn of kan dit gewoon aan de cmos baterij liggen (ik stak er ook een ander in om te proberen maar deze was ook nie nieuw?
Het mobo is een Asrock B75 Pro3
cpu intel core i5 3450
RAM 2 x 16gb Corsair CMV16GX3M2A1600C11
Graphics MSI nvidia 1050 ti (deze werkt zonder pci-e stroom toevoer komende van de psu)
Alle hulp is welkom
grts Michael
Ik heb hier een pc die niet meer wilt opstarten. Als ik op de power knop druk draaien de fans even, na 3 a 4 sec gaat het fan van de cpu aan, en enkele seconden later stopt alles, en start het terug opnieuw op.
Ik krijg niks op het scherm.
En dit is ook zo wanneer alles uitgeschakeld is.
Aan het moederbord ligt het niet, ik stak er een identiek hetzelfde ander mobo in en alles blijft hetzelfde.
De psu heb ik uitgeprobeerd op mijn pc en deze werkt, voltages kloppen ook.
Zou het een totaal defecte cpu kunnen zijn of kan dit gewoon aan de cmos baterij liggen (ik stak er ook een ander in om te proberen maar deze was ook nie nieuw?
Het mobo is een Asrock B75 Pro3
cpu intel core i5 3450
RAM 2 x 16gb Corsair CMV16GX3M2A1600C11
Graphics MSI nvidia 1050 ti (deze werkt zonder pci-e stroom toevoer komende van de psu)
Alle hulp is welkom

grts Michael