Pc Start niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldjulos

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
38
Hallo,
Mijn broer zijn pc is laatst gecrashed (hij had geen virusscanner/firewall) en toen hebben we geprobeerd heel zijn pc te resetten,
Nu als we hem willen opstarten laadt het balkje van windows 1x en dan valt de pc uit en start weer opnieuw op en zo gaat het alsmaar door...

Weet iemand hoe je dit moet maken?
 
Wat versta je onder "resetten", wat is door jullie precies gedaan?
 
Nee, da's niet gewoon, wáár heb je precies wát gedaan / gereset?

Bij het opstarten ehm volgens mij f10, en dan alles herstellen naar fabrieksinstellingen, want hij kreeg al heel veel errors daarvoor daarom gingen we hem terugveranderen
 
Videokaart merk A -> dan ga je naar de site van fabrikant A en download de laatste driver.
Geluidskaart van merk B -> dan ga je naar de site van fabrikant BA en download de laatste driver.
etc. etc. etc.
 
Videokaart merk A -> dan ga je naar de site van fabrikant A en download de laatste driver.
Geluidskaart van merk B -> dan ga je naar de site van fabrikant BA en download de laatste driver.
etc. etc. etc.


Hoe doe ik dit als de pc niet meer opstart :p ? zodra hij bij dat laadtscherm met het windowsicoon komt valt hij weer uit
 
Met welke pc zit je nu dan op het internet? Met één die kan uploaden én downloaden!!!

Als je alle drivers hebt verzameld start je simpelweg de probleem pc op in de veilige modus en als dat niet lukt, met de Windows CD.

ps. ik ben nu even 5 minuten offline, ik moet even een pak bijdehandjes gaan kopen ;) :D
 
Ik zit nu met een andere pc online, en veilige modus heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet en de windows cd hebben we nooit gehad :p
 
ps. ik ben nu even 5 minuten offline, ik moet even een pak bijdehandjes gaan kopen ;) :D

Haal dan meteen de banaan smaak want die rommel die je nu slikt werkt voor geen meter ;)

Waarom drivers terwijl HP de juiste drivers op de recovery partitie heeft staan die naar mijn idee het beesie gewoon aan de praat moeten kijgen (misschien niet optimaal maar toch)

@GoldJulos
Heeft die broer van jou in de machine hardware gewijzigd sinds hij hem gekocht heeft?
andere videokaart/geluidskaart of iets dergelijks?
 
Waarom drivers terwijl HP
Of ik heb een nieuwe bril nodig, óf jij weet iets wat ik niet weet.............HP ?

Waar lees jij dat?

Ik zit nu met een andere pc online, en veilige modus heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet en de windows cd hebben we nooit gehad :p
Vriend, ik ben ergens bij mij in de straat één van de buren aan het helpen met een compleet door ik weet niet hoeveel Trojan Horses getroffen PC. Ik loop dus heen en weer tussen dat huis en mijn eigen pc. Ik ben derhalve redelijk kriebelig. Daarom:

geef dan ALLE informatie vóóraf en niet elke keer een stukje. Dan hoeven we het niet uit je te trekken!
 
Laatst bewerkt:
Of ik heb een nieuwe bril nodig, óf jij weet iets wat ik niet weet.............HP ?

Waar lees jij dat?

Gokje, het benaderen van een recovery partitie doormiddel van F10 wat o.a. door HP gedaan word :)

Maar die videokaart kan het probleem zijn.
Aangezien in de recovery partitie waarschijnlijk alleen de drivers zitten die door de standaard machine gebruikt worden kan het zijn dattie nu over zijn nek gaat.

Breng (indien buiten de garantie) de machine eerst terug naar orginele staat en zet dan de herstel actie nogmaals in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan