pc start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha barry

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
hoi forumleden,

als ik de pc opstart krijg ik eerst de bios te zien (hier werkt het toetsenbord wel) en dan dat windows niet goed afgesloten is, met de keuze voor veilig opstarten en normaal opstarten.
maar dan wil ik op enter drukken maar dan gooit de pc het toetsenbord eruit en begint hetzelfde verhaal weer na ... seconden

k heb al wel even gekeken in het bios menu maar daar kan ik me niet helemaal in vinden

het is een pc met windows xp home

groetjes, barry

Laatst bewerkt:
Al geprobeerd om in veilige modus op te starten?
Want je zegt niet of het toetsenbord eruit gaat voor je de kans krijgt om in veilige modus op te starten.
Ik ben ook pas op internet ergens een boot cd voor alle windows op te starten vanaf cd zodat je terug aan alles aan kan en terug kan instellen.

net als dat scherm komt dat ik een keuze moet maken gooit de pc het toetsenbord er al uit dus er valt helemaal niks te kiezen

en dan heb ik de cd van windows weer nodig zeker?

Laatst bewerkt:
Heb je nog ergens een oud ps/2 toetsenbord liggen (met zo'n rond stekkertje)?
Sluit dit eens aan.
Als het goed is moet je dan wel gewoon alles kunnen bedienen.

het toetsenbord blijft nu wel werken, maar als ik nu op enter druk begint het opstart proces weer steeds opnieuw

weet iemand wat tips te geven voor het bios menu of moet ik proberen te booten vanaf een CD?

ik heb nu een cd van Windows XP proffesional, maar als ik deze wil installeren blijft er staan dat de pc de cd aan het onderzoeken is
en nu kom ik nog niks verder

Laatst bewerkt:
harde schijf was blijkbaar kapot. vanmiddag nieuwe gekocht en geinstalleerd, en hij begon meteen met installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan