pc start niet meerop,zelf niet in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Berichten
704
Pc heeft zichzelf een paar dagen geleden automatisch afgesloten na volgens de medling op het scherm hersteld te zijn van een programmafout.Pc sloot zichzelf af en starte weer op. De pc werd weer zonder problemen opgestart en nadien correct afgesloten.

De dag werkte de pc weer een tijdje zonder problemen,na een uurtje sloot de pc zich weer af,maar bij het opstarten kreeg ik de melding dat windows niet kon wordn opgestart. Ik krijg dan de keuze om de pc op te starten in de verschillende veiligheidsmodi, ik heb dzn gekozen voor "veilige modus" doch dit lukt niet en ik kom steeds weer terrecht op het scherm met de melding dat "windowsniet kon worden opgestart".
 
Pc heeft zichzelf een paar dagen geleden automatisch afgesloten na volgens de medling op het scherm hersteld te zijn van een programmafout.Pc sloot zichzelf af en starte weer op. De pc werd weer zonder problemen opgestart en nadien correct afgesloten.

De dag werkte de pc weer een tijdje zonder problemen,na een uurtje sloot de pc zich weer af,maar bij het opstarten kreeg ik de melding dat windows niet kon wordn opgestart. Ik krijg dan de keuze om de pc op te starten in de verschillende veiligheidsmodi, ik heb dzn gekozen voor "veilige modus" doch dit lukt niet en ik kom steeds weer terrecht op het scherm met de melding dat "windowsniet kon worden opgestart".

Misschien een virus?? anders moet je eens van de xp cd opstarten aangezien jij xp hebt, en dan op de repair command prompt gaan en type dan fixboot verder weet ik het niet
 
Even iets wat je simpel kunt checken; heb je toevallig iets van cd's/dvd's in je speler zitten? Zo ja, haal die er dan uit en probeer het nog eens.
 
Neen geen cd meer in het toestel.
Nu heb ik al geprobeerd om het toestel op te starten met een bootable usb stick en een bootable cd doch zonder resultaat.
Ik geraak zelf niet in de bios. Zodra de pc opstart krijg ik steeds hetzelfde scherm met de tekst om te kiezen voor een van de verschillende modi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan