pc start niet op als externe harde schijven zijn verbonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisalady

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Wie herkent dit probleem...Heb 2 harde externe schijven maakt niet uit welke ik dus via voorkant pc usb aansluit als ik pc opstart blijft ie hangen..Als ik usb disconnect dan start pc normaal op.

Dus elke x als ik restart or whatever dan moet ik altijd eerst die 2 usb connecties disconnecten.

Het is alsof het te veel is voor deze moederbordje.

Any ideas?

Tnx!

Je moet in je BIOS kijken of de USB aanstaat (enabled).
Zet deze eens uit en probeer het nog eens.:)

Ok is goed ga ik vanavond wel ff proberen ben nu alleen remotely ingelogd :rolleyes:

Keep you posted!

ik heb hier bijna hetzelfde probleem.. heb ook 2 externe harde schijven van lacie.. ze doen het allebei niet op mijn windows pc en op mijn Macbook doen ze het allebei prima.. Bij windows zegt die dat ze niet starten.. heb al wat gezocht maar vind niks wat erop lijkt.. iemand?

heb je ook gekeken bij je bios want dat heeft veder niks te maken met opstart volgorde van de harde schijven hoe windows ze vind

Hey all!

Nou heb in bios gekeken maar er is helemaal geen optie over USB alleen over welke harde schijven opgestart moeten worden maar that's about it.

Toch als eenmaal pc is opgstart en sluit ze dan aan dan werkt het prima..Heeft het niet te maken met de voeding en moederbord dat ie mischien te veel apparaten heeft om op te starten...?

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan