Ik heb een probleem als ik mijn pc wil opstarten van uit standby
Bij het in standby zetten van de pc knipert de powerled vooraan op de pc (wat normaal is denk ik)
Bij het weer opstarten van de pc uit standby hoor ik de harde schijven weer opstarten en de ventilatoren ,alleen blijft het powerledje pinken en het scherm blijft zwart
Zelfs hij het handmatig in en uitschakelen van de pc start deze weer op met het zelfde probleem kniperende powerled en geen beeld op de monitor
De enige oplossing die ik gevonden heb is de pc weer afzeten en letterlijk de stroomkabel los te maken van de pc
Hem weer aansluiten na enkele seconden en de pc start dan normaal weer op
deze standby functie kon ik een zestal maand geleden zonder problemen gebruiken
en de slaapstand functie werkt perfekt
Ik heb een scaleo fujitsu-Siemens computer van ongeveer een jaar oud
Bij het in standby zetten van de pc knipert de powerled vooraan op de pc (wat normaal is denk ik)
Bij het weer opstarten van de pc uit standby hoor ik de harde schijven weer opstarten en de ventilatoren ,alleen blijft het powerledje pinken en het scherm blijft zwart
Zelfs hij het handmatig in en uitschakelen van de pc start deze weer op met het zelfde probleem kniperende powerled en geen beeld op de monitor
De enige oplossing die ik gevonden heb is de pc weer afzeten en letterlijk de stroomkabel los te maken van de pc
Hem weer aansluiten na enkele seconden en de pc start dan normaal weer op
deze standby functie kon ik een zestal maand geleden zonder problemen gebruiken
en de slaapstand functie werkt perfekt
Ik heb een scaleo fujitsu-Siemens computer van ongeveer een jaar oud