pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

MR.Uppity

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2003
ik heb opverlaatst nieuw geheugen in mijn pc gestoken en sindsdien wilt ie helemaal niet meer opstarten. alleen het ledje van het scherm pinkt en ziet oranje.

kan er iemand mij alstublieft helpen????

Doet 'ie het wél als je dat nieuw geheugen eruit haalt?

Verwijder het nieuw bijgestoken RAM eens.
Start de computer daarna op en kijk of alles normaal werkt.

Plaats het geheugen daarna opnieuw en zorg ervoor dat ze goed in hun socket zitten. Als het geheugen niet helemaal goed in zn socket wil het systeem soms helemaal niet booten.

Misschien ligt het wel daaraan. Ik heb het op school bij hardware praktijk ook wel eens gezien dat de pc helemaal niet aanwou, het geheugen zat er toen ook niet goed in...

Hopelijk heb je er iets aan.

ik heb er terug voor gezorg dat het is zoals het er voor was maar het wil nog altijd niet werken , het lichtje van mijn scherm blijft nog altijd gewoon flikkeren.

het schijnt wel te zijn of dat mijn computer opstart mar dan na eventjes stopt hij en krijg ik nog altijd niet te zien op mijn scherm

Misschien stomme opmerking maar heb je misschien per ongeluk met inzetten van het geheugen de videokaart iets los gehaald ( gestoten oid )
Probeer je videokaart eens wat aan te drukken.

misschien heb je een stuk van je moederbordf geraakt bij het insteken van je ladje je weet nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan