PC Start Niet Op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flamedog

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Berichten
163
Hoi

Een heel groot probleem, de computer start niet meer op (dit is de andere). Als ik hem opstart doet hij alles gewoon normaal, maar dan vraagt hij ineens naar een gebruikersnaam en paswoord.

Als gebruikersnaam staat er al '1', dus als wachtwoord heb ik niks. Hij logt gewoon in (NOTE: we hebben nooit accounts gehad, en andere paswoorden werken niet), maar dan zie ik alleen de achtergrond, en niks werkt er meer.

Het enige wat ik ervoor heb veranderd is: Bij Gebruikersaccounts (configuratie Scherm) het welkomstscherm weggehaald. Voor zover ik weet heb ik niks gedaan.

Kan iemand me helpen? Het liefst zou ik het zonder cd-tjes en of floppy's willen doen, maar gewoon via de DEL toets als ik hem opstart (indien dit mogelijk is).

Hartelijk dank,

Alle reacties zijn welkom,
Flame
 
Welke Windows versie praten we over? XP Home/Pro, een Vista smaak?

Zet dat welkomstscherm eens terug :).

Kan iemand me helpen? Het liefst zou ik het zonder cd-tjes en of floppy's willen doen, maar gewoon via de DEL toets als ik hem opstart (indien dit mogelijk is).
Wat wil je gaan doen dan?
 
Um beetje dom ofniet, ik kom niet verder dan de achtergrond, dus ik kan het ook niet terugzetten, echt niks reageert meer. En btw, ik gebruik Windows XP
 
kun je niet inloggen omdat je wachtwoord niet weeT ?

start in safe mode en ga als administrator.
 
Um opgelost, als ik inlogde kwam alleen de achtergrond. Wat bleek: Wachten!!! Het duurde wel is waar een goede 2 minuten, maar alles werd weer goed. Ik heb de gebruikersaccounts weer goedgezet (als het goed is), en nu werkt hij weer!


Bedankt voor jullie hulp (die ik niet heb gehad lol:D)
 
Bedankt voor jullie hulp (die ik niet heb gehad lol:D)

5.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan