pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

corky

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
hey

als ik me pc opstart krijg ik de melding windows opnieuw opstarten of op veilige modus ik heb alles geprobeerd maar als ik iets klikt start hij automatisch opnieuw op kan iemand mij helpen

RE: pc start niet

Hoi Corky,

Wanneer krijg je de melding dat je pc opnieuw word opgestart?
Je schrijft als je iets aan klikt start die opnieuw, wanneer precies?
Hoever komt windows met opstarten?

vraag

kijk als ik hem opnieuw opstart kom ik tot een schermpje met windows normaal starten als ik op windows normaal starten klik dan start hij ineens opnieuw op.
en dat doet hij keer op keer

geeft dat meer informatie?

Hoi Corky,

Wanneer krijg je de melding dat je pc opnieuw word opgestart?
Je schrijft als je iets aan klikt start die opnieuw, wanneer precies?
Hoever komt windows met opstarten?

Even goed het topic lezen,hij geeft duidelijk aan als die op iets tikt dus een toest van zijn toetsenbord daarna start windows op nieuw op dus conclusie windows beschadigd.
:p:p:p:p:thumb::thumb::thumb:

Even goed het topic lezen,hij geeft duidelijk aan als die op iets tikt dus een toest van zijn toetsenbord daarna start windows op nieuw op dus conclusie windows beschadigd.
:p:p:p:p:thumb::thumb::thumb:

dat wordt opnieuw instaleren of herstellen met windows cd ???

hey

als ik me pc opstart krijg ik de melding windows opnieuw opstarten of op veilige modus ik heb alles geprobeerd maar als ik iets klikt start hij automatisch opnieuw op kan iemand mij helpen

Veilige Modus werkt niet geeft die ook aan dus windows beschadigd.
Jammer dat zijn verhaal zo slecht gelezen wordt krijg je weer van die langdradige topics terwijl het in drie zinnen op te lossen is.
Windows proberen te repareren.

vraag

nee alles wat ik klik doet hij niet dat is nou juist het rare

Je mag het proberen maar zeg niet dat dat het op lost.
Kan ook wat anders zijn (cpu te warm, HD niet lekker).

De hersteloptie zoals je al eerder is aangegeven is een optie, je kunt proberen een upgrade install uit te voeren, lukt het benje in ieder geval niet alles kwijt

Veilige Modus werkt niet geeft die ook aan dus windows beschadigd.
Jammer dat zijn verhaal zo slecht gelezen wordt krijg je weer van die langdradige topics terwijl het in drie zinnen op te lossen is.
Windows proberen te repareren.

haha ja want ik dacht dat ik het wel goed had uitgelegd:P :P

bedankt voor alle antwoorden ik ga het proberen ik zal morgen op de topic ff plaatsen of het al gelukt is

bedankt alvast voor de moeite

haha ja want ik dacht dat ik het wel goed had uitgelegd:P :P

Heb je ook maar sommige mensen slapen half als ze de topics lezen, jammer krijg je van dat heen en weer geleuter van.;);););)

Lukt herstel niet dan opnieuw installeren, heb je belangrijke gegevens op de harddisk staan dan even in een andere pc hangen om de bestanden veilig te stellen.

Laatst bewerkt:
Jammer nou van die reactie's tussen door.

Doe dit zakelijk al jaren, is niet altijd een beschadigde windows installatie, is wel een erg makkelijke oplossing,die zeker niet altijd op gaat....

En het kan net zo goed een kapotte voeding zijn, dan krijg je soms dezelfde verschijnselen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan