Gisterenmorgen en deze morgen kom ik het volgende tegen: Bij het opstarten van mijn PC verloopt alles normaal tot wanneer het logo van Windows XP op het scherm verschijnt. Dan echter blokkeert de PC. Normaal lopen dan in de rechthoek onder het logo 3 blauwe balkjes van links naar rechts. Dat gebeurd uiteraard niet! Er gebeurt niets meer. Bij het heropstarten laat mijn PC dan de keuze tussen: normaal starten - in veilige modus starten - starten met de laatst gekende goede configuratie - .... Start ik in veilige modus dan wordt er weer niet opgestart: ik krijg een zwart scherm met in de linkerbovenhoek een knipperende cursor. Na enkele keren proberen via de normale procedure startte de PC dan wel op. In de loop dan de dag doet dit verschijnsel zich evenwel niet meer voor en start de PC gewoon op. Kan iemand mij zeggen wat er hier aan de hand is? Ik heb reeds in het forum gezocht naar oplossingen voor dit probleem maar niets gevonden. Heb ik soms verkeerd gezocht? Bedankt alvast voor de tips. (De oorspronkelijke bijlage was te groot, vandaar deze aanpassing. Verder zijn er nog 232,9 GB Harde Schijf - Netwerk vermeld Bluetooth Modem(s) - USB 2.0 aansluitingen, ...)
Bijlagen
Laatst bewerkt: