Mijn pc was wat aan het downloaden dus ik ging even tv kijken. Toen ik weer op mijn pc ging liep alles vast, ieder programma. Bij ieder programma als ik het probeerde te openen werd het lichter en vroeg het of ik het programma wou beïndigen, dat deed ik dus. Toen deed opeens niks het meer behalve mijn muis. Daarna drukte ik op Ctrl-Alt-Delete om taakbeheer te openen. Dat deed hij ook niet. Toen drukte ik op start en probeerde ''Taakbeheer'' te zoeken via de zoekmachine, maar dat liep ook vast. Toen besloot ik om mijn pc af te sluiten en opnieuw op te starten. Toen ik dat deed vroeg hij of ik veilige modus wilde doen of windows normaal starten, ik koos normaal starten maar hij liep toen weer vast. Toen ik hem weer opnieuw opstarte zei hij dat Windows problemen had met opstarten en ik kon kiezen tussen opstartherstel (aanbevolen) of windows normaal starten. Als ik opstartherstel kies krijg ik voor een korte tijd dat grijze laadbalkje te zien. Dan gaat hij naar dat andere laadbalkje met die groene streepjes die je normaal ook ziet. Dan krijg ik een scherm te zien met die bekende windows vista achtergrond op, ik denk, 800x600 resolutie en daarna zegt hij dat mijn systeem niet gevonden kan worden en sluit hij af. Als ik normaal starten kies krijg je gelijk dat normale laadbalkje te zien met die groene strepen en dan krijg ik heel kort een blauw scherm te zien, start hij opnieuw op en krijg ik een knipperend streepje te zien in de linkerbovenhoek van het scherm en dat gaat niet voorbij. Ik heb ook nog een paar F-toetsen geprobeerd en als ik F10 druk tijdens het opstarten, krijg ik een zwart scherm te zien met de volgende tekst:
Windows-opstartopties bewerken voor: Microsoft Windows Vista
Pad: \Windows\system32\'winload.exe
Positie: 2
Vaste schijf: 7b8c4b98
[ /NOEXECUTE=OPTIN (En dan kan ik hier wat verder typen)
En als ik tijdens het opstarten op F8 druk, en dan systeemherstel probeer zegt hij aan het einde weer dat mijn systeem niet gevonden kan worden en sluit hij af. Foutopsporingsmodus doet het ook niet...
Hoe krijg ik nu mijn pc normaal opgestart???
Windows-opstartopties bewerken voor: Microsoft Windows Vista
Pad: \Windows\system32\'winload.exe
Positie: 2
Vaste schijf: 7b8c4b98
[ /NOEXECUTE=OPTIN (En dan kan ik hier wat verder typen)
En als ik tijdens het opstarten op F8 druk, en dan systeemherstel probeer zegt hij aan het einde weer dat mijn systeem niet gevonden kan worden en sluit hij af. Foutopsporingsmodus doet het ook niet...
Hoe krijg ik nu mijn pc normaal opgestart???