Jedi
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2008
- Berichten
- 1.103
Jij laat mensen veel werk voor niets doen, maar ja: veel z.g. reparateurs vullen zo hun zakken...
Harry vergeet jij niet iets ?
Als ik een kapotte pc/schijf binnenkrijg, dan is dat ding binnen de kortste keren weer gemaakt.
Helaas echter is het vaker het geval dat volstrekte onwetenden met een probleem zitten en geholpen willen worden.
Er dan alleen maar technische termen op los laten heeft dan totaal geen zin, omdat je absoluut niet het nivo van die persoon weet.
Het is dan ook volstrekt logisch dat je zoveel mogelijk manieren aandraagt om het probleem opgelost te krijgen.
Dat er dan soms wat teveel informatie word gegeven is beter dan te weinig informatie.
Zoals jij het zegt zou de beste oplossing in veel gevallen zijn: formatteer je harde schijf.
Dat lost namelijk heel veel problemen op, maar is niet de weg.
Stel dat jij bij mij in de winkel zou komen met de mededeling: "ik heb een schijf met onmisbare documenten er op, maar ik wil niet dat je je zakken vult ten koste van mij",
reken er op dat je bij mij weer zo buiten stond !!!!
Je hoeft dan ook niet meer terug te komen, al bied je het dubbele.