PC Start Niet Op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennux

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
Hey,

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat op mijn computer zich steeds hetzelfde probleem voordoet en hoop eigenlijk dat ik hier misschien verder geholpen zou kunnen worden!

Als ik mijn computer opstart bij hij maar dat windows balkje laden, hij houd daar ook niet meer mee op, dit probleem krijg ik als ik een aantal programma's / drivers heb geïnstalleerd.

Ik heb dit nu al voor de 4de keer achter elkaar en ik heb elke keer dan net mijn computer geformatteerd en windows er opnieuw op gezet.

Hij kan dan nog wel opstarten in veilige modus en system restore werkt niet...

Wat zou dit kunnen zijn?

Groeten, Lennux.

misschien installeer je de verkeerde drivers?
om welke drivers en proggramma's gaat het precies?

mvg

michel

De drivers van de cd die ik erbij kreeg, behalve de geluidsdriver die werkt nog niet en die heb ik geprobeerd te downloaden, maar dat is dezelfde als op de cd...

gaat hij vaak opnieuw opstarten? als je ineen game bezig zit loopt hij dan ook ineens vast? en komt er dan een blauw scherm? Ik denk dat je dan 'Bluescreen of Death' hebt
(kan ook wat anders zijn natuurlijk)

@ TheBlackHero
Ik denk dat je dan 'Bluescreen of Death' hebt
Wat hebben we aan die wijsheid?

@ ts

Je zegt heb de pc opneiuw geinstalleerd, toch niet toevallig van Vista naar XP gegaan ofzo?

De drivers van jou pc zijn overigens ook te vinden op de website van de fabrikant van de pc. Wellicht werken die wel.

ik kan je daarbij helpen

standaard krijg je windows xp zo'n cdtje als je het daarin de computer zet dan druk je voordat het start op f1 drukken en dan gaat hij xp opnieuw installeren

Probeerse

Gr KungFu KungFu The Fight For Problems

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan