pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

adonaline

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2011
hallo Allemaal :)
gelukkig is er een forum voor mijn vraag.
Als ik mijn pc aanzet dan gaat er gewoon een lampje branden, ik hoor de gebruikelijke geluiden, maar zie op het scherm niets
heel af en toe zie ik in een flits een paar kleuren voorbij schieten.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Groet
Rick

ja heb alle kabels gecontroleerd, er voor de zekerheid zelfs allemaal af gehaald en opnieuw bevestigd.

en videokaart stuk?, kan ik dat op een of andere manier controleren? :)

ben heel handig, maar ook weer niet :)

Ik heb weer gekeken, maar ik heb de gehelel tijd zwart beeld, en tijdens die gekleurde flitsen zie ik wel het windows embleem, in een fractie van een halve seconden, en dat doet hij zeg maar elke 10 seconden zo'n flits

Goedemiddag,

Van hier ook welkom op Helpmij,

Misschien nog en onboard videokaart aanwezig om te controleren

Kijken of in je bios staat welke videokaart hij moet gebruiken, anders proberen op te starten met omboard videokaart in de veiligemodus (F8)

nou ik ben alweer een stap verder, ik had nog nooit van een omboard videokaart gehoord, maar goed. ik heb de pc opgestart met F8, er gebeurde toen weinig dus heb ik ctr alt delete gedaan
En toen krijg ik beeld, weleens waar een rare kleur., met de volgende tekst
1 of meerdere stations moeten in consistensie worden gemaakt,....
en toen nog een hoop tekst,. en toen,......... het 1e cluster is ongeldig,........ toen was hij iets aan het doen optellen van 1 tot 100%
En toen dat klaar was , zat ik weer met hetzelfde probleem, knipperend beeld met Windows embleem

Wie? :)
Alvast heel erg bedankt tot dusver

Rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan