PC start niet verder op dan knipperend wit streepje

Status
Niet open voor verdere reacties.

9400ZitErin

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Helpmij.:p

Als ik m´n pc opstart krijg ik zoals normaal wat van die tests enzo, en ik kan de bios in. maar als hij daar langs is en hij zou zo´n witte balk moeten laden, dan krijg ik een oneindig durende (naar mijn idee) knipperend wit streepje in de linker bovenhoek.

ik kan helaas niet windows in veilige modus starten wat erg raar is eigenlijk.
ik laat hem nu maar een tijdje knipperen, maar ik hoor ook verder de harde schijf niet ratelen en het hdd lampje brand ook niet.:eek:

ik ben de code van mijn windows installatie ook enorm kwijt dus dat kan niet..................................................

Als je je HD hoort ratelen, is het niet best. En voor de zoveelste keer, je moet je codes en passwords altijd opschrijven en op een veilige plaats bewaren!

als die code op de kast zou zitten, waar zit ie dan.

ik heb deze pc trouwens is gekregen van iemand, maar die zou het ook niet weten.

ik heb ze er goed ingeduwd, maar er zat ook niks los? ik had laatst dat de fan van mijn videokaart weer ging ratelen dus toen gaf ik een klap tegen de computer. miss dat er iets is losgeraakt? welke draadjes moet ik dan checken?

Laatst bewerkt:
ik heb deze pc trouwens is gekregen van iemand, maar die zou het ook niet weten.
Hoi,
heb je mss een pc gekregen die eigenlijk rijp voor de sloop is?

Laatst bewerkt:
Opstarten vanaf de Windows XP cd en een herstel-installatie (dus GEEN her-installatie) uitvoeren.

of je hebt de bios opstart instellingen niet goed staan? dan duurt het heel lang met opstarten

bios instellingen zijn nog steeds hetzelfde, voor een herstel heb je de code dus nodig.

bios instellingen zijn nog steeds hetzelfde, voor een herstel heb je de code dus nodig.

Die zul je dus (net als ieder ander) moeten kopen.
Als je daar geen geld aan uit wilt geven, zet er een Linuxdistro op, bv. Ubuntu.
Zeer gebruiksvriendelijk.

Voor een repair is geen code nodig.

Nog geen antwoord op de vraag of alle aansluitingen goed zitten
gaf ik een klap tegen de computer. miss dat er iets is losgeraakt? welke draadjes moet ik dan checken?
ik heb ze er goed ingeduwd, maar er zat ook niks los?[/QUOTE]
Beide rode kan al niet samen als je niet weet waar je kijken moet.

Laatst bewerkt:
ik heb de draden die uit de harde schijf komen er goed ingeduwd.
als ik de cd erin doe, en ik kies voor repareren, dan vraag het om dat lange w8woord.

is er niet een andere manier om in de veilige modus te komen en dan gewoon virusscannen of systeemherstel?

oke, ik heb de cd erin enzo, maar ik kan niet kiezen uit herstellen, er staat ook niet geselecteerd C://Windows maar gewoon partitie schijf C,

komt dit doordat ik met een cd van Home Edition, Professional wil herstellen?
Wat moet ik nu dan doen? formatteren en opnieuw installeren? ik zie geen andere mogelijkheid meer.

Ik heb nu mijn pc geformatteerd en windows geherinstalleerd. alles doet het weer

---topic closed---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan