Pc start niet volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

nlovea

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Hallo, ik heb al enige tijd een piep uit mijn pc horen komen, maar er was niets aan de hand, maar toen ik mijn pc later een keer wilde opstarten, starte hij normaal, maar toen kwam hij bij het scherm van: welke modus je heb wilt opstarten, veilig etc.
alle opties geprobeerd en dit is wat hij telkens doet: hij start op na je keuze te hebben gemaakt, komt naar t scherm met t laadbaldke vn xp, en voor hij klaar is met laden even snel een blauw scherm met wat witte tekst (0.5 sec ongeveer) en hij start opnieuw op. weet iemand wat dit is?

Waarschijnlijk een fout in de bestanden van je Windows. of heb je iets aan je hardware veranderd?. Start eens op met de windows XP cd, en kies voor herstel.

Niks hardwarematigs vervangen, geen problemen met de software ook, het gezeur begon 2-3 weken na het piepen (een hoge pieptoon uit de kast, continu, heel soms niet, heel soms harder dan normaal) maar ik zal het met andere software proberen, nog een idee wat het nog meer kan zijn?

Koeling is t niet: is gwn normale temp.
Videokoeling ook
met xp cd t zelfde probleem
kast is stofvrij

Laatst bewerkt:
Nee, ik stopte de XP cd erin, en klikte op R(eparen) En toen begon ie wat te laden, een aantat teksten, toen een laadbalk, toen starte hij opnieuw op met hetzelfde probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan