pc start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Dude abides

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2003
Berichten
18
Hallo,

Nog een probleem: sinds gisteren (heb niks geinstalleerd of veranderd) start mijn pc niet op, ik krijg geen signaal, na paar keer aan en uit te zetten start ie uiteindelijk toch op. Please help me.
Thx
 
je moet iets precieser zijn...... als je de pwr knop indruk. hoor je wel de powersuply..... zie je de lampjes van de cdrom aangaan..... hoor je een raar gekraak van je harde schijf die je normaal niet hoort????
 
Als ik op pwr knop duw dan gaat oranje (onderste) led branden en ventilator (denk ik toch) gaat ff draaien en stopt dan, dan is het compleet stil.
 
is leek posietiet om negatief???:confused: hoe oud is je pc? als je nog garanatie heb moet je er niet zelf aan lopen kloten want en je heb kans dat hij het niet doet en je ben je garantie kwijt....als je toch besluit zelf te doen. wat mij niet slim lijkt omdat je niet precies weet wat er is. moet je denk ik je power suply vernieuwen dat is tussen de 20 en 40 euro denk ik en als dat het iet is dus je mobo dat is 100/200 euro maar ik zou naar de winkel gaat omdat je toch niet precies weet wat het is!!!!!
 
garantie is spijtig genoeg al verlopen.
leek: behoorlijk onwetend
pc is eist ouder dan een jaar
 
Hoi,

Je hebt,zoals uit een eerdere post blijkt ook problemen met de herkening van een schrijf station.
Ik zou zo nog maar niet aannemen dat je voeding of je MoBo kapot zijn (kan wel) om dat hij soms wel opstart. Voordat je met je PeeCee naar de winkel rent.......controleer nog eens of je kabels en connectors goed vast zitten en controleer ook je kaarten eens(kap eraf en even aandrukken)
Controleer ook eens op virussen:www.housecall.nl
Doe eens een UITGEBREIDE schijfcontrole in de veilig modus.

Suc6.
 
Heb al gescand op virussen met norton, en op wormen en trojans met tauscan en niks te vinden.
Kun je me ff uitleggen hoe dat moet een een UITGEBREIDE schijfcontrole in de veilig modus?
Bedankt
 
Geplaatst door The Dude abides
Heb al gescand op virussen met norton, en op wormen en trojans met tauscan en niks te vinden.
Kun je me ff uitleggen hoe dat moet een een UITGEBREIDE schijfcontrole in de veilig modus?
Bedankt


Veilig modus...
Misschien F5 of F8 indrukken tijdens het opstarten en wel even vast blijven houden.Dit heeft voor WinXP echter niet veel zin.Dus gewoon een schijfcontrole doen.

Grtzzz.
 
In veilige modus opstarten.......vlak voor het besturingssyteem opstart F8 indrukken en dan in het geavanceerde menu de optie Veilige Modus kiezen.
 
Heb te vroeg gejuichd: vandaag is het weer van dat.
Ik druk op knopje en onderste ledje gaat branden, dan brandt lichtje van dvd station en dan is het gedaan. Na een 5-tal minuten start ie dan toch op.
Help me please.
Bart
 
Probleem is nog steed niet opgelost.
Heb windows updates ongedaan gemaakt en dan ging ie terug normaal opstarten voor 2 dagen ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan