Pc start niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0698

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
72
Hallo, gisteren avond is het probleem begonnen,
Mijn beelscherm staat heel donker, en ik wou hem lichter maken door de drivers van nvidea te instaleren,
maar zo ver ben ik niet eens gekomen, ik wou de pc overnieuw op starten, en even in veilige modus zetten,
ik heb de pc 2x gerest want ik wist de knop niet meer, dat was dus f12, maar nu ik de computer eenmaal gewoon wil opstarten,
komt hij telkens te staan, van veilige modus windows normaal opstarten, blabla, als ik voor de optie Windows normaal starten kies,
komt de laadbalk van windows, endan valt hij gewoon weer uit, endan, komt weer het zelfde scherm te voor schijn.
kan iemand mij helpen??:confused:

Groeten Worldfire
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens vanuit die "veilige-modus" de drivers van nvidia te verwijderen.
 
Je komt wel in de veilige modus zeg je. Aangezien die drivers het laatste waren dat je hebt geïnstalleerd moet je die eerst proberen te verwijderen. Anders probeer je systeemherstel. Ik denk dat je per ongeluk de verkeerde drivers hebt geïnstalleerd.

Succes
 
Aangezien ik nog helemaal geen driver heb geinstaleerd, zo ver ben ik niet gekomen!, en ik kom ook niet op windows zelf,
ik wou hem alleen ff in veilige modus opstarten, maar dat lukte niet dus heb ik 2x de uit-aan knop ff ingehouden, maar nu kom ik niet meer in windows kan zijn dat de hele computer kapot is? of help me graag :(
 
Laatst bewerkt:
komt hij telkens te staan, van veilige modus windows normaal opstarten, blabla, als ik voor de optie Windows normaal starten kies,

In dat zelfde menu staat een optie die lijkt op "automatisch herstarten uitschakelen". Gebruik die optie.
Daarna zal de PC niet herstarten maar een foutcode geven.

68224pick-last-known-good.gif

-> Disable automatic restart on system failure
 
dat is wel een heel uitgebreid menu, zoveel opties heb ik er niet tussen staan hoor !?
 
Tja dat kan.. (dit is XP Pro geloof ik).

Als die optie die ik aangaf en maar tussen staat :).
 
Dan zal de optie al wel uit staan. (kijk voor de zekerheid eens goed)
Dat zou op een dieper hardware technisch probleem duiden.

Kun je "kaal" opstarten? (hardware eruit halen tot het minimale benodigde)
 
Druk eens op F8 terwijl je opstart. Dan krijg je geloof ik dat menu waar XP_PC het over heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan