PC start niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jbeek1991

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2011
Ok vandaag heb ik een nieuwe pc kast gehaald en van me oude pc daar alles in over geplaatst.

http://www.medion.de/md8820/nl/flash.html op deze site kun je de specificaties zijn van mijn kast.
Dit is mijn moederbord: http://www.comx.co.za/computer-store-specifications.php?products=10685
Misschien dat jullie de bios type ergens kunnen vinden.

ik heb alles nagekeken en alles is aangesloten zoals het moet.

nu is het probleem dat ik 1 lange piep heb dan 5 seconde rust dan weer 1 lange piep en dat gaat de hele tijd zo door en krijg geen beeld.

Filmpje: http://www.2shared.com/video/NUM5JLMy/video-2011-12-31-17-52-361.html

uitleg om het bestand op te slaan:
Eerst kopier en plak je de link in je adres balk daarna scroll je helemaal naar beneden en zoek je naar de text Save file to your PC: Download dan druk je gewoon op de text download en klaar verder kan je zelf :P

Wat ik al gedaan heb:

Ram eruit gehaald en 1 voor 1 geprobeerd. nog steeds gepiep.
Me ouwe videokaart erin gedaan die het nog deed en nog steeds het zelfde.
CPU eruit gehaald hij hield wel op met piepen heeft dat er iets mee te maken dan?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Kan je misschien zeggen welke bios je hebt

Volgens mij is dat het geheugen of het moederbord.
Kijk eens wat de specs voor het geheugen zijn (CAS, etc. en het voltage) en zet die dan met de hand in de bios (dus niet op automatisch zetten).
Als ie dan nog steeds piept zou ik toch het moederbord eens laten checken door de leverancier.

Hey modag,

Ik heb een intel cpu
euhhmm ik krijg namelijk ook geen beeld dus kan de bios ook niet in.

ik heb toenet ook zoon 4 pin connecter van de voeding uit de moederbord gehaald en nu stopt de pc met piepen en hij start wel op maar ik hoor nu geen standaard piepje van het opstarten en geen beeld.

Hoi !

Lange beep: (Award Bios): geheugen niet correct (geplaatst).

Mogelijk heb je geheugen aangeschaft dat niet bij je mobo past.

Kijk op de site van de mobo-bakker of je geheugen in de lijst staat van aanbevolen geheugens.

AMI -bios heeft geen 1 x lang, behalve: alles oke.

Phoenix-bios heeft geen 1 x lang.

Greetz,

Harry.

Hey harry,

Ik heb gewoon alles van me oude pc kast waar alles het gewoon deed overgezet in een nieuwe behuizing ik heb nagekeken of de kast compatible was met mijn mbord form factor en dat was hij er stond ook in het boekje van de behuizing in welke volgorde je de bevestiging schroeven voor mbord moest plaatsen en die zijn ook goed.

ik snap dan niet waarom hij geen beeld geeft en oneindig door blijft piepen

piiiiiiieeeeeeeeeppppppppp 5sec stop piiiiiiieeeeeeeeeepppp 5sec stop en dan weer en weer en weer.

Hoi !

Hoe dan ook: er is iets duidelijk erg mis !

Met de verstrekte informatie kan ik je niet verder helpen; ik neem aan dat je met de manual in de hand alles nog eens nagelopen bent.

Kun je niets ontdekken, zou ik iemand met meer verstand van hardware bij halen....zo schiet het niet op !@

Greetz,

Harry.

Hey!

Ja ik ben bang dat er iets met de moederbord gebeurd is tijdens het overplaatsen :(
Ik waardeer jullie hulp!! :D

ik ga de pc vandaag even meenemen naar men stage plek misschien dat zei het weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan