Pc start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreydevos

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2012
Hallo,

Als Ik mijn pc aanzet dan hoor ik gewoon de normale piep.
Dan gaan de fans draaien zoals normaal.

Het beeldscherm gaat echter niet aan en zo te zien gaat het toetsenbord ook niet aan.

Wat nu?

Misschien is je beeldscherm kapot? Of de input-output van je beeldscherm en toetsenbord van je computer is kapot?

Aha ik heb de videokaart aangedrukt en hij doet het weer.

Nu:

Disk boot failure

Edit:

Kneus ben ik ook de kabel van dr hdd zit er niet in

Hoi,

Dan wordt het als er een mogelijkheid toe hebt de monitor op een andere pc testen ,kabel aansluitingen controleren, en welke hardware heb je? Toevallig een onboard videochip aanwezig?
Oke zie dat kneus het al gevonden hebt :D (eigen woorden ) nee fijn dat je het gevonden hebt:thumb:

Laatst bewerkt:
Hij geeft nu hele rare kleuren
En
Nadat ik starting Windows heb gezien krijg ik een blue screen: nvlddmk

Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien toch even de aansluiting controleren en kan je zien hoe warm de kaart is of is deze soms al eens heet geweest?

Nee ik kan niet zien hoe warm die is.
Nvlddmkm.sys is wat ik krijg na starting windows

Hoi,

Wat je kan proberen de driver van de videokaart vernieuwen maar belooft niet veel goeds denk ik.

Hoi,

Hoop dat herstel punt werkt maar ik kom tegen dat als videokaart zijn driver volledig benut die foutmelding pas naar voren komt en dat belooft niet iets goed hoop dat ik het mis heb;)

Hoi,

Toevallig nog en andere videokaart in huis om te proberen?

Ja maar ik weet al wat het probleem is.
Ik heb gisteren een driver bestand verwijderd dus ik ga nu eerst even opnieuw win7 erop zetten en dan die andere videokaart doen

Of heeft dat geen zin

Laatst bewerkt:
Hoi

Ja als kan helpen dus is zeker een optie vergeet je bestanden niet die je wilt bewaren;)

Ik bedoel.
Kan het zonder dat ik een andere videokaart erin doe ook dus alleen Windows opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan