Pc Start nog niet eens???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kheireddine

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Ik heb een probleempje Nou probleem.
Ik heb mijn Bios Geflasht Maar verkeerd ik heb een A7n266-VX Maar ik heb hem Geflasht als A7n266 Nu Start de computer heleemaaal niet op kan iemand me helpen???

Ik meen dat je dat kan herstellen door met de juiste versie opnieuw te flashen. Hoewel ik dit nooit heb hoeven te testen...

Was de update nodig?

Jah

De probleem is dat ik geen diskette heb ik heb zelf een sony pc en tjaa mijn bios is nergens meer te vinden..!!
Maar de update had ik nodig om mijn pc onder 2600+ Te draaien.

hmm, misschien dat het helpt om de cmos te resetten door de batterij te verwijderen en terug te zetten na 30 seconden. Ik kan idd geen juiste update vinden en vrees het ergste...

Jammer

Jah ik denk zelf ook helaas dat er niks meer aan te doen is maar ik heb nog steeds hoop anders moet ik maar een nieuwe moederbord kopen..!!:(

Bedankt man

Heyy Erg Bedankt nu begin ik beetje meer hoop te krijgen. Maar de probleem is nu Hoe Moet ik het voorelkaar te krijgen om die bios zien erin te krijgen. Geef me Please een site waar het simpel is uitgelegd...!! Thanks Man

Nog een probleem

Ik heb dan nog steeds denk ik een probleem als ik mijn pc opstart leest hij Geen Diskette.
Hij lees alleen de Cd-Rom Drive en voor de rest zie ik no Signal op me Beeldscherm staan...!! Kunnen jullie me nog helpen..??

Heb je gedaan wat CAVEMAN geschreven zo ja en je start op met DELETE toets indrukken en je komt niet in je CMOS kan je twee dingen doen 1 een andere Mobo kopen of 2 naar een bedrijf waar ze CMOS kunnen recetten IK koos voor de 1 want met opsturen ben je bijna netzoveel kwijt

Ja ik denk helaas dat dat de laatste opties zijn maar ik ga voor een nieuwe moederboord maar ik weet nu niet precies. wat voor geheugen ik heb er staat infeon ddr,133mhz,pc2100. Dus moet ik een vrij oude mobo anders nieuwe geheugen nog meer kosten.... Help??

Ja heb ik gedaan maar de probleem is de pc leest de diskette niet...!! Jah maar mischien kunnen jullie me helpen met een goedkope goede moederbord te vinden..!! In ieder geval heel erg bedant jongens dit heb ik nog nooit gedaan maar zo leer ik echt veel meer Thnx..!! :thumb:

Als je de cdrom wel kunt benaderen
kan je de goede bios (met een andere computer) downloaden en op cdrom branden en daarvanaf flashen
Dan moet het toch lukken ??

Ey Dat is wel een optie..!! Maar hoe kan ik een opstart Cd-rom maken welke bestanden zouden erop moeten komen..??

Er moeten dezelfde bestanden opkomen als op je diskette staan waar je mee flasht !!!

Wuahah Maar dat is de probleem ik weet niet welke...!! :o Vandaar als iemand me kan helpen hoe ik het moet maken..??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan