pc start op als je via knop uitzet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Moet bij jou staan onder: "Power Management Set Up " .

Staat dit niet in je bios, heb je mogelijk een OEM-bord.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Moet bij jou staan onder: "Power Management Set Up " .

Staat dit niet in je bios, heb je mogelijk een OEM-bord.

Greetz,

Harry.

ja dat staat er maar bij welke moet ik dan disabled/enabled of iets anders gaan doen?

ja dat staat er maar bij welke moet ik dan disabled/enabled of iets anders gaan doen?
staat wake-on-lan op enabled? Die moet dan zeker uit.

Wat je softwarematig nog kan controleren, als je XP gebruikt, is naar 'power options' in control panel gaan en daar voor 'advanced' kiezen.
Wat staat daar dan bij "when i press the power button.." ?

staat wake-on-lan op enabled? Die moet dan zeker uit.

Wat je softwarematig nog kan controleren, als je XP gebruikt, is naar 'power options' in control panel gaan en daar voor 'advanced' kiezen.
Wat staat daar dan bij "when i press the power button.." ?

er staat dan afsluiten
en als je bij slaapknop indrukt gaat ie op standby staat er

dan moet het toch wel in de bios zitten, of het moet een hangende aan-uitknop zijn.
ik zou tenminste niets anders kunnen verzinnen.

ik heb een keer wel de voorkant eraf gehaald toen raakte ik een kabel wat naar die knop liep en toen ging die ook aan kan het door de trilling zijn mischien als er trilling is dat de kabel gaat trille en dat die dan aangaat ?

ik heb een keer wel de voorkant eraf gehaald toen raakte ik een kabel wat naar die knop liep en toen ging die ook aan kan het door de trilling zijn mischien als er trilling is dat de kabel gaat trille en dat die dan aangaat ?
maar als het die knop is, dan zou je denken dat de pc ook wel eens uit gaat, zonder dat je hier opdracht voor hebt gegeven. Dus spontaan.

maar als het die knop is, dan zou je denken dat de pc ook wel eens uit gaat, zonder dat je hier opdracht voor hebt gegeven. Dus spontaan.

hmm dat is me nooit gebeurd maar wel iets wat er op leek in eens viel pc gewoon helemaal uit en me aparte schijf terwijl stroom nog aan stond tv flits ook vaak maar dat is denk een geest . dus daar licht het denk niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan