Pc start op en sluit weer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luckie64

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Windows xp pro.

Bij opstartscherm geef ik user en password in.

Ik krijg scherm met uw instellingen worden geladen.

Daarna krijg ik zelfde scherm maar met uw instellingen worden opgeslagen.

Dat wil zeggen dat ik pc niet kan opstarten om te kijken wat er mis is, ook niet in safe modus.

Iemand een gedacht wat het zou kunnen zijn of hoe ik pc kan opstarten.

Groeten,

Luc

hoi
mischien met je internetkabel eruit wil wel eens werken.

groetjes!

Probeer eens een andere gebruikersnaam? Administrator/beheerder b.v.
De fout kan alleen in dat profiel zitten maar misschien is het met een ander profiel wel te benaderen.

Hallo,

Internetkabel ui en alle usb kabels losgemaakt.

Bij iedere user zelfde probleem.

Kan ik met linux op cd opstarten en gaan kijken wat er fout zit in windows?

Groeten,

Luc

ik denk het niet. Je kunt wel met b.v. knoppix/erd opstarten en kijken of de bestanden correct staan. Je kunt niet inhoudelijk in de op de hd geinstalleerde windows versie komen.

Probeer eerst in veilige mode op te starten met een administratoraccount. Meestal geld de regel dat als je niet in veilige mode het systeem kunt benaderen er dan

A.\ iets helemaal neit goed gaat met de software. Immers de drivers worden nu niet geladen, dus de fout zit in het besturingssysteem zelf.
B.\ Er is een hardware onderdeel dat in de weg zit. Makkelijk te testen door je pc "kaal" op te laten starten. (verwijderen van alle extra apparatuur (USB, wat je al gedaan hebt, maar ook oude paralelle en seriele aansluitingen. Ook handig om alle kaarten die je niet nodig hebt voor het booten van het systeem even uit de kast te halen. Verwijder b.v. de netwerkkaart, geluidskaart etc) Start dan de pc op en kijk of het probleem zich nog voor doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan