PC start op maar geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentabee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Geachte Redders(hopelijk),

Ik probeerde vandaag mijn computer aan te zetten :d zoals gewoonlijk kreeg ik eerst het blauwe scherm dan het zwarte laad scherm en daarna zou ik in moeten loggen maar die kwam niet.....dus ik ging via mijn bios de cpu en ram en hdd testen, allemaal kregen ze een ´groen vinkje´ dus ik dacht het ligt vast aan mijn (redelijke nieuwe) gpu dus ik stelde via de bios in dat ie de onboard gpu moet gebruiken maar nu start ie op en laat helemaal niks meer zien....

ik zou jullie hulp erg waarderen!

Met vriendelijke Groet,

Vincent Abee

Als je in de BIOS/UEFI over schakelt op onboard gpu, dan moet je ook je monitor aansluiten op de aansluitingen op je moederbord. Die van je videokaart worden dan namelijk uitgeschakeld.

waar moeten die zitten? want zie namelijk alleen aansluitingen op mijn videokaart.

Intel core 2 duo E7200 2,53ghz
Pegatron benicia
GTX 660
Cooler Master 600Watt

Dat moederbord heeft gewoon een VGA aansluiting. Heb je de BIOS al eens gereset?

stroom eraf, BIOS-batterij (knoopcel) eruit en de aanknop 10 seconden indrukken. Batterij er weer in en stroom op de pc.

nope, daarmee worden enkel de instellingen in de BIOS gereset.

gedaan nu zie ik wel het blauwe scherm&laad scherm maar daarna gebeurd er weer niks

kan je je BIOS benaderen? Je moet namelijk eigenlijk altijd ook de tijd opnieuw instellen.

ja die kan ik benaderen,en ik heb de tijd al opnieuw ingesteld

Laatst bewerkt:
Waar blijft ie dan nu precies op hangen? BIOS post lijkt mij niet als je de BIOS in kan, dus hangt ie op het laden van Windows?

dat denk ik wel ,want normaal zou die het inlog scherm van windows laten zien ,maar dan krijgt mijn monitor geen signaal meer ...

Probeer eens op te starten in de veilige modus dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan