pc start op maar kan niet verder reageert niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hanny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanny

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Mijn pc start wel op maar reageert verder nergens op. Zo gauw als ik een programma wil openen krijg ik het zandlopertje te zien maar verder gebeurt er helemaal niets het lopertje blijft lopen. Ik kan ook niet opstarten in veilige modus heb f8 en f10 geprobeerd.Weet even niet wat ik moet, heb de hoop dat iemand mij hier verder kan helpen.
alvast bedankt voor het meedenken.

Veilige modus..

Misschien heb je een toetsenbord die niet gelijk reageert als de computer opstart, dat is bij mij ook zo ik heb blutheut :P en bij het opstarten kan ik er niets mee.

dat kan je zien aan : als de computer opstart en als er lichtjes op de toetsenbord zitten ( Voor Capslock en Numlock Enzo bedoel ik ) dan gaan die branden , en als dat niet zo is kan het iets anders zijn...

( kan zijn dat ik het verkeerd zeg maar bij mij was de situatie een keertje ook zo :D:cool: )

Met het toetsenbord is niets aan de hand, daar heb ik meteen naar gekeken toen ik niet in veilige modus kwam.
Snap er helemaal niets van...

Heb inmiddels na heel erg lang gewacht te hebben met opstarten, de pc heeft zeker 2 uur hier over gedaan. Systemherstel toen gedaan en alles is weer opgelost.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan