Ik weet niet of ik in het goede hoofdstuk zit.
Ik wilde net me pc opstarten en kreeg een zwarte beeld waar stond Windows kon niet goed worden gestart............( en dan nog heel verhaal)
en dan kon ik kiezen tussen
veilige modus
veilige modus met netwerkmogelijkheden
veilige modus met opdrachtprompt
of windows normaal starten
ik heb toen gekozen voor windows normaal starten.
dan begint ie op te starten en dan krijg ik logo microsoft windows XP wel te zien.
maar dan gaat ie niet meer verder. Dan sluit ie vanzelf af en dan start de pc weer vanzelf op. en zo gaat het dan verder. Ik kan kiezen wat ik wil maar hij komt steeds terug in het zwarte scherm. Heb F8 geprobeerd en vanuit daaruit te starten maar niks
In de bios staat de hij als eerste boot vanaf de cd rom
Ik heb een Windows XP boot CD in de CD drive gedaan, opnieuw opgestart maar hij blijft terugkomen in het zwarte scherm,
Ik heb een Fujitsu Siemens pc met windows XP SP2
Kan iemand mij verder helpen.
Alvast mijn hartelijke dank
Groetjes
Willy
Ik wilde net me pc opstarten en kreeg een zwarte beeld waar stond Windows kon niet goed worden gestart............( en dan nog heel verhaal)
en dan kon ik kiezen tussen
veilige modus
veilige modus met netwerkmogelijkheden
veilige modus met opdrachtprompt
of windows normaal starten
ik heb toen gekozen voor windows normaal starten.
dan begint ie op te starten en dan krijg ik logo microsoft windows XP wel te zien.
maar dan gaat ie niet meer verder. Dan sluit ie vanzelf af en dan start de pc weer vanzelf op. en zo gaat het dan verder. Ik kan kiezen wat ik wil maar hij komt steeds terug in het zwarte scherm. Heb F8 geprobeerd en vanuit daaruit te starten maar niks
In de bios staat de hij als eerste boot vanaf de cd rom
Ik heb een Windows XP boot CD in de CD drive gedaan, opnieuw opgestart maar hij blijft terugkomen in het zwarte scherm,
Ik heb een Fujitsu Siemens pc met windows XP SP2
Kan iemand mij verder helpen.
Alvast mijn hartelijke dank
Groetjes
Willy