Pc start op zonder zonder beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

beppie72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
hallo allemaal
ik heb niet zo veel verstand van computers maar meestal kom ik er wel uit maar nu niet
dus ik zou graag wat hulp willen van mensen met meer verstand van computers
ik zeg altijd maar zo ieder zijn vak

nou hier mijn probleem
ik ben gewoon bezig met mijn computer en opeens slaat hij vast gebeurd wel eens denk ik nog ik zet hem dus uit en start hem op nieuw op maar helaas geen beeld toen op andere monitor aangesloten nog niks
kast opengemaakt ff gekeken maar zie niks
alleen dat mijn video (stekker beeldscherm) op mijn moederbord zit
nou denk ik dat mijn videokaart(onderdeel) kapot is nou heb ik nog wel een video kaart liggen kan ik die aansluiten zou dat helpen of kan ik maar beter een nieuw moederbord kopen
alvast bedankt voor de hulp
gr beppie

Tja, niet geschoten is altijd mis :p ...
Probeer het gewoon eens met die andere videokaart, dan weet je het direct. Doe ineens is een bios reset ook dan.

Welkom op Helpmij. :)

De titel van de vraag is aangepast.
Ik weet het even niet meer zegt niet zoveel over je probleem/vraagstelling.

Ik heb Presies Het zelfde Probleem en ik kom er ook niet uit

er staan een Hoop belangrijke spullen op mijn PC voor school ENZ.

mijn PC liep ook vast tijdens een opdracht dus ik gaf hem een Harde afsluiting

toen starte ik hem op en hoorde ik de Ventilatoren Langer doorgaan als dat ze normaal in het begin hard draaien

ook ratelt hij Heel de tijd en blijven de lampen Continue branden aan de voorkant

mijn beeldscherm zegt :not Connected ik heb hem geprobeerd op de moederboard aantesluiten maar dat deed ook niks , dus terug in de NVidea

ik heb geprobeerd me Bios te resetten door het batterijtje er uittehalen en 10 Sec de Powerknop ingedrukt tehouden (weet niet of dat zo goed gedaan is )

Help mij !!

Geen beeld bij opstarten

Beste Beppie72,

Het kan zijn dat je moederbord wel goed is, maar je geheugen kaarten niet goed zijn of goed vast zitten. bij het opstarten zul je dan een lange piep en drie korte piepjes horen.

de oplossing in zo'n geval kan heel simpel zijn... haal de geheugen kaart(en) er uit en plaats deze opnieuw, zorg ervoor dat je bij het voorzichtig aan drukken 'klik' hoort!
mocht je de luxe hebben dat je meerdere geheugen kaarten hebt, probeer ze dan 1 voor 1 uit:o

mocht je een andere combinatie van piepjes horen (via je pc bleeper) dan zou ik deze link eens proberen, hier staan de andere 'beeb codes' op.
http://www.pcmech.com/article/beep-codes/
veel succes

@ Cloudini

Het is beter om even zelf een topic te starten met je probleem. Het niet gebruikelijk op Helpmij om een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen. Bovendien komt het de overzichtelijkheid ook niet ten goede.

bedankt allemaal

allemaal bedankt voor jullie tips
maar ik heb er toch maar ff een prof bijgehaald
en ja hoor mijn moederbord en prossesor zijn kapot dit is gekomen door bliksem inslag
(het was allemaal al zo raar want mijn c.v ketel begaf het ook op het zelfde moment, hier is de hoofd printplaat ook helemaal van gekookt)
er zitten gewoon een soort blaren op mijn moederbord
iedereen in iedergeval bedankt voor alle tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan