PC start opnieuw op, blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

beautifulbeast

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
18
Oke,

De laatste weken wordt het scherm van mijn computer uit het niets blauw en start hij opnieuw op.
Ik weet niet waar het aan ligt. Het gebeurt meestal als ik msn start of Youtube, maar ook bij andere dingen.
Ik heb geprobeerd om in veilige modus te starten. Ik heb F8 gedaan met Laatste bekende configuratie ofzo maar niets helpt.
Misschien kan iemand me helpen dit op te lossen.
 
Heb je recent iets van nieuwe hardware aangesloten?

Het kan ook zijn dat je pc geinfecteerd is door een trojan of malware
 
Ik heb geen nieuwe hardware aangesloten, me computer dit probleem vroeger niet.
Ik ging een weekendje op vakantie en toen begon het...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel vreemd.. Mischien als je een virgus scanner hebt kun je die eens laten scannen. Wat staat er trouwens op het blauwe scherm het kan ook zijn dat de harde schijf het aan het begeven is..
 
Er staat helemaal niks op het scherm. Het scherm wordt 2 sec blauw en dan start hij opnieuw op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
als je start in de veilige modus, dus verder geen opties gebruiken, blijft hij dan wel zonder BSOD draaien?
Update: Als het goed is staat bij de F8 opties ook de optie "de computer niet automatisch opnieuw opstarten" kies evt. voor deze optie.
Na herstart blijft je BSOD staan, je kunt er een foto van maken en die uploaden of schrijf alle codes op die je daar ziet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gedaan wat je zei en het scherm blijft wel staan maar ik zie geen code
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welk besteringsysteem heb je?
Heb je herstel cd bij de hand die kun je eventueel gebruiken voor het oplossen van je probleem.
 
Wat heb je voor een pc/laptop (merk en type) ?
 
Laatst bewerkt:
Ja dat begrijp ik, is het een desktop of een laptop en wat voor een type? Staat op de achter- of onderkant op een sticker. HP pavillion g6 b.v. of anderszins.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan