Pc start opnieuw op en ben ruimte kwijt op de hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Wie kan mij helpen om het onderstaande op te lossen of weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

Mijn pc start om het uur vanzelf opnieuw op. Ik heb Windows er al opnieuw opgezet en de C partitie gefrommateerd, maar het probleem blijft. Wat kan hier de oorzaak van zijn??

Ook nog een probleem is de beschikbare ruimte op de C schijf. Totaal is de C schijf 7,79 GB groot, maar heb nu nog geen 100 MB meer over, terwijl ik die net heb gefrommateerd.

Het enigste wat er op C staat zijn de mappen Windows van 1,71 GB, Documents and Settings van 68.7 MB en Program Files van 362 MB, verder staat er niets op.

Heb alle mappen weergeven aangeklikt, maar er worden verder geen mappen aangegeven, maar ben wel een heleboel GB's kwijt en heb geen idee waar die gebleven zijn!!

Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen met deze 2 vreemde dingen, want ik kom er alleen absoluut niet uit.

Alvast heel erg bedankt!!

p.s. hoop dat ik de goede topic heb gekozen??

Dit is zeker een vreemd probleem. Ik heb het vermoeden dat je schijf stuk is. Dit zou namelijk kunnen verklaren waarom je PC het om de X tijd de brui aan geeft EN waarom je zo weinig van je schijf ziet.
Is je schijf wel juist hetkend door de bios?

Als het spyware is dan is dit de juiste sectie maar je titel sloeg nergens op. Daarom heb ik die aangepast

Hallo !
Probeer je HDD eens te scannen op bad sectors met bijv. Powermax van Maxtor of HDD regenerator !
Greetz,
Harry.

Ik zal is proberen om het met Powermax op te sporen.

Maar als de hd kapot is, start de computer dan wel gewoon op?

Waarom ik zo weinig schijfruimte heb, daar snap ik niets van...maar ik ga het wel testen met powermax en hoop dat dat programma iets vindt!!

Bedankt voor jullie reactie's!

Als ik opnieuw opstart met de diskette van Powermax erin, dan leest mijn computer de diskette niet, want hij start de computer gewoon op.

Heb op de .exe file geklikt, dan vraagt ie om een diskette en om de computer opnieuw op te starten, maar de computer leest dan de a drive niet en start gewoon op.

Wat moet ik veranderen?

Je zal in het Bios de opstart volgorde moeten veranderen, zodat de pc van je floppy drive kan opstarten.

Geplaatst door crash
Je zal in het Bios de opstart volgorde moeten veranderen, zodat de pc van je floppy drive kan opstarten.

Ok, bedankt....was ik even vergeten aan te passen :o

Heb de schijven met HDD regenerator gecontroleerd, maar er zijn geen 'bad sectors' gevonden.

Het is mij dus nog een raadsel waar het aan ligt. :(

Hallo !
Gelukkig is je HDD oke !
Heb je de spyware-optie overwogen ?
Greetz,
Harry.

Geplaatst door Harry Snor
Hallo !
Gelukkig is je HDD oke !
Heb je de spyware-optie overwogen ?
Greetz,
Harry.

Heb met HitmanPro alles doorgelopen, maar lost ook niets op, helaas!!

Ik zit me echt af te vragen wat het kan zijn. Een collega van mij zei dat het aan mijn voeding lag, volgens hem was het te weinig. Kan dit zo zijn?

Voor mijn systeem, zie mijn systeemknop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan