PC start opnieuw op met spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb dat met die calculator gedaan, maar hoelang moet ik op doorgaan klikken??

Voor die tijd:
temp2: 40
temp1: 32
temp3: 24

Nu:
temp2: 44
temp1: 32
temo3: 66 (het hoogste tot nu aan toe)

en waar kan ik dat van de processor zien?

ik heb dat met die calculator gedaan, maar hoelang moet ik op doorgaan klikken??

Hmm... Ik vermoed dat temp3 je processor is omdat deze van 24* naar 66* gaat. En de CPU is een van de meesttemperatuurschommelende dingen in je kast.

40* - 44* --> Moederbord
32* - 32* --> Harddisk
24* - 66* --> CPU

Maar dat zijn vermoedens..

Opzich is 66* al aan de warme kant maar dan ligt het er nog aan wat voor CPU je hebt.

Klik rechts op "deze computer" en kies dan voor "eigenschappen". Hier staan CPU en geheugen gegevens.

als ik rechtermuis knop op deze computer doe krijg ik bij algemeen:

AMD ATHLON XP 1800+
kloksnelheid: 1,53 Ghz
256 mb ram-geheugen

Heb je ook iets aan mijn moederbord type???

EAGLE TEC M810 266 MHZ AMD ATHLON XP

Laatst bewerkt:
ik zou het verder niet weten wat voor cpu ik heb, wat zou er ong. kunnen moeten staan??

Ik zie net op de rekening die me moeder heeft gepakt dat ik een sdram stickie heb.

Geplaatst door misterme
Ik zie net op de rekening die me moeder heeft gepakt dat ik een sdram stickie heb.

Dat is je geheugen, in deze weinig interessant :).

Wat betreft je CPU.. Misschien dat Crash weet hoe warm deze mogen worden of nog een ander idee heeft?
Ik weet dat AMD's aardig warm kunnen worden..

Het ligt zozo niet aan de ram geheugen, want ik heb het al met een andere stickie geprobeerd en het probleem deed zich nog steeds voor!

Hoop dat Crash het ook verder weer of iemand anders natuurlijk!

jah, ik zou anders ook niet weten wat het is, maar dit heb ik nog over mijn cpu gevonden in de bios:

CPU BRAND AMD K7
CPU TYPE Athlon XP
CPU SPEED 1800+
CPU CORE Voltage 1.760 V
CPU Frequery 133Mhz
Dram " " 133Mhz

Als het goed is ligt het aan de hardeschijf, want ik heb er een andere hardeschijf ingegooid en daar het spel ook opgeinstalleerd en daar deed het probleem zich niet voor!

mogelijke oplossing

hoi misterme

ik heb hetzelfde probleem gehad, vandaag zelf opgelost.

de helpdesk dacht ook dat het aan mijn geheugen lag terwijl ik gewoon nieuwe had gekocht.

terwijl ik een spel speelde via het internet, starte mn pc steeds vanzelf op na 10 minuten.
Dit heb ik opgelost door:

"verbinding verbreken indien gedurende 10 minuten niet actief"

uit te schakelen.

Dit kun je vinden bij extra --> internet opties --> verbindingen --> instellingen van je huidige verbinding --> geavanceerd, en hier kun je het uitschakelen.

success

o ja, schermbeveiliging heb ik ook verlengd met 9999 minuten (haha), misschien dat dat ook helpt

doei

Ik ben blij dat het is opgelost:) Maar een topic uit 2004 zit niet echt meer te wachten op een oplossing dacht ik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan