PC start opnieuw op na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick1990

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
hallow,

vorige week installeerde ik Deamon tools en moest de computer opnieuw opstarten. Toen kreeg ik het zelfde scherm als je F8 drukt ( veiligmodus ). Dat is al raar want ik druk geen F8. Je kan dan dus kiezen tussen veilige modussen en gewoon opstarten, welke ik ook deed hij starte weer opnieuw op en kwam weer op het zelfde scherm uit.

Ik heb toen windows opnieuw geinstalleerd. Ik heb een hele oude Windows XP CD waar nog net SP1 op staat geloof ik. Ik installeerde het en hij deed het weer :)

Toen heb ik dus XP helemaal geupdate. na ongeveer 80 updates kwam ik bij SP2 uit. Die installeerde ik en toen kreeg ik dus PRECIES het zelfde wat ik daarvoor had. Dat die dus heletijd opnieuw opstart.

Ik werd dus al knetterbek er van. Maar toen dacht ik: ik gooi alles er af en installeer XP nog een keer. Alles ging weer goed, heb weer geupdate. Toen weer SP2 geinstalleerd, en alles deed et nog :) maar toen ik weer verder uitdate toen was et weer raak :mad:

Weet iemand wat het probleem is?? Hoe kan ik dit oplossen?
het kan toch niet aan me hardware liggen?

alvast bedankt.

PS: ik heb nadat ik SP2 geistalleerd had, ook nog windows live messenger geinstalleerd.

Misschien wel moet je effe kijken bij welke update hij een foutmelding geeft, en na welke update hij opnieuw blijft opstarten. Misschien is het een update daT JE HARDWARE NIET ONDERSTEUND EN DAT IE DAAR DOOR DE WAR RAAKT EN OPNIEUW BLIJFT OPSTARTEN.

Nadat ik SP2 installeerd had en hij het deed, heb ik voor het laasts nog 6 updates geinstalleerd.

Dus voordat dit gezeik begon had ik wel een geupdate versie die dus al veel verder was dan SP2 + 6 updates.

Ik heb gekeken bij deze geupdate computer, maar ik kan niet zien wat voor een update dat waren, het gaat iig om die 6.

Het is inderdaad al een oude computer, maar ik heb dus voor dat opstarten geen problemen gehad met de updates. Kan ik uperhaupt de hardware onderstuenend maken door iets te installeeren voordat ik de updates installeer?

Laatst bewerkt:
Indien je niet kiest voor essentiele updates, kun je ook zien of windows nieuwe versies heeft uitgebracht van drivers voor je hardware. Ik denk dat het daar fout gaat.

Indien je niet kiest voor essentiele updates, kun je ook zien of windows nieuwe versies heeft uitgebracht van drivers voor je hardware. Ik denk dat het daar fout gaat.

ahhh okéé, mischien een domme vraag :p maar hoe kan ik dan kiezen voor essentiele updates?

alvast bedankt :D

Misschien wel moet je effe kijken bij welke update hij een foutmelding geeft, en na welke update hij opnieuw blijft opstarten. Misschien is het een update daT JE HARDWARE NIET ONDERSTEUND EN DAT IE DAAR DOOR DE WAR RAAKT EN OPNIEUW BLIJFT OPSTARTEN.

Windows KB873374: Het detectieprogramma Microsoft GDI+ zondag 29 mei 2005 Automatische updates
Windows KB885250: Beveiligingsupdate voor Windows XP woensdag 25 mei 2005 Automatische updates
Windows KB887742: Update voor Windows XP woensdag 25 mei 2005 Automatische updates
Windows KB887472: Beveiligingsupdate voor Windows Messenger woensdag 25 mei 2005 Automatische updates
Windows KB886185: Essentiële update voor Windows XP woensdag 25 mei 2005 Automatische updates
Windows KB890923: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer voor Windows XP Service Pack 2 woensdag 25 mei 2005 Automatische updates

dat zijn de 6 updates, als ik het goed heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan