PC start opnieuw op tijdens het spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leynow

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
hallo ik kan weer soldier front spelen op me vaders oude pc. maar der is nog een probleem, soms tijdens in het spelen van soldier front valt de pc uit dit gebeurt
3 keer per dag of misschien meer en soms niet zal dit komen door weinig geheugen?:
of iets anders? ( maak het mij niet te moeilijk ben niet zon pc prof ) :shocked:

Hoi,
Kan het zijn dat je pc te warm wordt?
Al eens de kast los gehaald en gekeken of d boel stofvrij is?

als je de pc gaat belasten dan wordt die dus warmer.Zit er veel stof in je fan's(cpu en gpu)dan springt je pc bij hogere themps uit en herstart ie weer.

Kijk daar eerst dus maar eens na....

Jaaa! misschien!

Dat kan misschien zo zijn want er zijn geen andere problemen en die computer is best oud maar ik ben pas 12 en me vader wilt niet helpen is er een andere manier hoe ik het kan schoonmaken zonder iets stiekems te doen? :P want me vader word boos als ik zulke dingen doe. want ik ben nu op me laptop,:eek:

Boos worden om schoonmaken?! Zou het niet verstandig zijn om aan je vader te vragen of hij de boel wil schoonmaken?

En als je het toch zelf wilt doen, de kast moet open, je hebt een stofzuiger nodig, een kwastje... Zoals in de link staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan