Pc start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrlexa

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2004
Berichten
32
Hallo,

Sinds 3 dagen heb ik het volgende probleem.

Computer draait en als die denk ik +/- 20 uur aanstaat en ik kom thuis of zo dan zie ik dat die opnieuw opgestart is tot aan het welkomst scherm. Raar toch?

Het enige wat steeds aanstaat is Shareaza voor de rest niets. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

Wel heb ik daarvoor de DVD speler en DVD brander omgezet zoals het mij aangeraden is. DVD Re-writer als Master en DVD speler als slave. Dat is alles.

Oh ja. Een keer werd ik wakker van een geluid van ik denk de ventilator. Die deed alsof die aanliep. Afgestoft en toen was die weer stil.

Dit is het enige wat ik hierover kan melden.

Kan iemand mij helpen?

Petr
 
Wel heb ik daarvoor de DVD speler en DVD brander omgezet zoals het mij aangeraden is. DVD Re-writer als Master en DVD speler als slave. Dat is alles.

De snelste drive is normaal master.

Enheb je al gescand op virussen en spyware.
Controleer de ventilatoren eens of ze niet sterk vervuild zijn en maak ze schoon.:thumb:
 
Geplaatst door SJJ
Wel heb ik daarvoor de DVD speler en DVD brander omgezet zoals het mij aangeraden is. DVD Re-writer als Master en DVD speler als slave. Dat is alles.

De snelste drive is normaal master.

Enheb je al gescand op virussen en spyware.
Controleer de ventilatoren eens of ze niet sterk vervuild zijn en maak ze schoon.:thumb:

Schoonmaken heb ik gedaan toen ik dat geluid hoorde en toen meteen de schijven gewisseld. De Master is nu Plextor PS-712A en de Slave Aopen DVD 1648/LKY.

Maar wat mij u opgevallen is dat hij de computer dus niet opnieuw opstart maar alleen afmeld. Want als ik hem zelf opstart tot aan welkomstscherm dan zie ik l.onder "uitschakelen" en als ik zelf afmeld (andere gebruiker) dan staat er Thuis uitschakelen. Dus meld hij alleen af.

Petr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan