PC start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smarkie

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Berichten
12
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn PC. Sinds een tijdje wil mijn PC niet meer uit. Wanneer ik in windows op afsluiten druk gaat de PC netjes uit, maar na een aantal seconden uit te zijn gaat de PC vanzelf weer aan en start zonder problemen weer op. Wanneer de PC in standby gaat gebeurd een beetje het tegenovergestelde. Je hoort de PC uit standby komen, maar verder gebeurd er niks, geen beeld, niks. Dan moet ik de PC handmatig uitzetten en weer aanzetten, en dan komt er te staan Windows wordt hervat en kan ik de PC weer gebruiken.

Ik heb al vanalles geprobeerd. Heb alle hardware losgehad van de PC en een voor een weer toegevoegd, maar al vanaf het begin start hij opneiuw op na het afsluiten. Ik weet niet waar ik het probleem moet zoeken, voorheen heeft hij het altijd gedaan en ik kan me niet heugen dat ik iets gewijzigd heb.

Configuratie:

Asus P5QL Moederbord
Intel Core2Duo 6400 2.13GHz
4GB RAM
NVIDIA GeForce 8500 GT
Windows 7 RC 64 Bit

Hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Groeten Mark
 
dit ligt ook zelden aan de hardware die niet zou deugen.
dit is duidelijk een probleem in of windows 7 of de drivers die je ervoor gebruikt.
mijn advies installeer windows 7 opnieuw.
 
dit ligt ook zelden aan de hardware die niet zou deugen.
dit is duidelijk een probleem in of windows 7 of de drivers die je ervoor gebruikt.
mijn advies installeer windows 7 opnieuw.

Bij Windows Vista had ik het ook, heb de PC al een keer opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes.
 
je zegt sinds een tijdje, dus eerst was het niet.
 
Nee, eerst was het er niet. Maar ik kan me niet herinneren dat ik in de tussentijd iets veranderd heb aan hardware ofzo.Heb al in de BIOS gekeken, maar alle Wake-up-opties staan op diabled.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan